فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: توطئه‌ای که دشمنان خارجی با همراهی بی بصیرت‌های داخلی در موضوع حجاب به راه انداخته اند جریانی است که در راستای عفاف زدایی، دین زدایی و حیا زدایی در جامعه حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۷۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گردهمایی فرماندهان و جانشینان پایگاه‌ها و مربیان صالحین و ائمه جماعات مساجد این حوزه که به میزبانی پایگاه کمیل در مسجد فاطمیه شاهرود با تقدیر و تشکر از زحمات بسیجیان در طول یکسال گذشته با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۶ با حضور موثر بسیجیان افزود: برگزاری اجلاسیه شهدا و نمایش فصل شیدایی با حضور بیش از ۹۰ هزار شرکت کننده از شهرستان شاهرود و شهرستان‌های همجوار سبب شد تا برنامه فرهنگی خوبی را داشته باشیم و در ادامه بوستان سلامت در جهت سالم سازی اماکن تفریحی که بیش از ۷۰ شب برنامه اجرا شد.
وی خاطر نشان کرد: برنامه سالم سازی جنگل ابر و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و یادواره شهدا و نهضت‌های روشنگری و فراخوان‌های گردان بیت المقدس از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور شما بسیجیان عزیز در طول سال اجرا شد.
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع بسیجیان در سال ۱۳۹۵ و بازتعریف مجدد از وضعیت بسیج تصریح کرد: رهبری تاکید فرمودند: قطعاً حرکت بسیجی در کشور ما پیروز است به شرط تقوا و حُسن عمل و برخی اتهامات بسیج را بازخوانی کردند و فرمودند: بسیج صرفا یک حرکت احساسی نیست و متکی بر دانستن و فهمیدن است.
وی ادامه داد: رهبری تاکید فرمودند که بسیج متکی بر بصیرت است و بسیج جناحی نیست و لشکر انقلاب است و معتقد به جذب حداکثری هستم و فقط یک دوگانه در کشور داریم که انقلابی و ضد انقلابی است و خود بسیج یک جریان به سمت اهداف انقلاب است و بسیج تحقق مردم سالاری دینی است.
دامغانی با اشاره به اینکه بسیج در هر عرصه‌ای وجود پیدا کند، آنجا مردم سالار می‌شود چه اقتصاد و فرهنگ و علم بیان کرد: رهبری در سال ۱۳۹۶ در سخنان خود بیان فرمودند: بسیج یعنی گردآوردن امکانات و به خط کردن ظرفیت‌ها و وظیفه هماهنگ سازی و قرار دادن در شبکه فعال تحرک را دارد.
وی، بسیج را که امام راحل تشکیل داد در جهت تحقق اداره جامعه توسط مردم عنوان کرد و افزود: قرار نیست عده‌ای حاکم شوند و هر چه بگویند مردم اطاعت کنند، بلکه مردم در همه عرصه‌ها نظر داشته و در اجرا هم کمک کنند و از مصادیق مردم سالاری که رهبری فرمودند: بسیج و سپاه و جهادسازندگی است.
فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: با حضور بسیج همه ظرفیت‌ها و همه نیرو‌های فعال در جای جای کشور سازماندهی می‌شوند و در راستای حل مشکلات کشور حرکت می‌کنند در صورتی که در غرب مردم بازیچه هستند و بیشتر در حوزه سیاسی مردم حضور دارند، اما در نظام جمهوری اسلامی مردم در همه عرصه‌ها اصل هستند و مردم راس تصمیم گیری و اثرگذاری هستند.
وی با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که جلوی ورود مردم گرفته شود آن عرصه مردم سالار نیست و با مبانی جمهوری اسلامی مطابقت ندارد گفت: رهبری در سخنان خود شکل کار بسیج را تعرف کردند که بسیج را حفظ و خصوصیات آن را که بصیرت و مجاهدت و کار جهادی است را باید حفظ و ترویج و بسط داد.
دامغانی با بیان اینکه رهبری در سخنان اخیر خود مهمترین کار جمهوری اسلامی را تغییر نظام طاغوت سالار به مردم سالار تبیین فرمودند: عنوان کرد: نتیجه مردم سالاری ورود مردم به میدان و افزایش حس اعتماد ملی است که پیشرفت به دنبال خواهد داشت و دهه چهارم که دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شد در پیشرفت خوب عمل شد، اما رهبری تاکید فرمودند: در حوزه عدالت دچار مشکل هستیم.
وی اضافه کرد: در طول ۴۰ سال دشمنی‌ها بر علیه نظام اسلامی بوده است، اما استحکام جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌ها با اتکاء به مردم و ایمان و جوانان و حرکت در خط و راه امام بزرگوار خنثی شده است.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بالاترین هم افزایی گروه‌های معاند نظام در طول چهل سال اخیر را داشتیم به موضوع حجاب اجباری اشاره کرد و گفت: این توطئه‌ای که دشمنان خارجی با همراهی بی بصیرت‌های داخلی در موضوع حجاب به راه انداخته اند جریانی است که در راستای عفاف زدایی، دین زدایی و حیا زدایی در جامعه حرکت می‌کند و لازمه آن هوشیاری و بصیرت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها