مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

استقلال معلولین و مددجویان از اهداف بهزیستی است

بهزیستی در تلاش است تا بتواند معلولین و مددجویان خود را به استقلال و خودکفایی برساند تا از این طریق ضمن کسب استقلال مددجویان عزت نفس خودرا بازیابند.
کد خبر: ۸۹۹۸۷۷۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شکرانه سلامت گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان و ایتام ، کارکنان دولت می توانند با اختصاص آخرین رقم حقوقی خود به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند

محمد محمدی افزود: در طرح شکرانه سلامت کارمندان با اعلام درخواست کتبی به واحد های زیر مجموعه خود ، مبلغی را معین کرده تا از حقوق آنها کسر و به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز گردد تادرجهت رفع نیاز مددجویان و معلولین و ایتام هزینه گردد .

وی مسئول با اشاره به اینکه باید در راستای رفع مشکلات مددجویان گام برداشته شود اظهارداشت: با تحقق این امر می‌توانیم گام‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری را به منظور زدودن آلام و مشکلات مالی جامعه هدف برداریم.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: بهزیستی در تلاش است تا بتواند معلولین و مددجویان خود را به استقلال و خودکفایی برساند تا از این طریق ضمن کسب استقلال مددجویان عزت نفس خودرا بازیابند.

وی با بیان اینکه مبالغ واریزی توسط کارکنان دولت در بخش های مسکن، جهیزیه، تحصیل، اشتغال و ....مددجویان بهزیستی مورد استفاده قرار می گیرد تصریح نمود: عموم مردم می توانند با مشارکت و نقش کلیدی خود در فعالیت های بهزیستی بصورت کمک های نقدی و غیر نقدی خود را با نیت عام و خاص مشارکت نمایند.

محمدی با اشاره به نقش کلیدی و پررنگ خیرین در راستای اهداف خیرخواهانه به جامعه هدف بهزیستی گفت: این مهم می تواند علاوه بر اجر معنوی گره گشای زندگی مددجویان و نیازمندان واقعی جامعه باشد.

وی گفت: بهزیستی با اجرای طرح حامی ، طرح شکرانه سلامت ، طرح ضیافت مهربانی و بیمه کودکان آسمانی و دریافت کمک های نقدی خیرین زنجانی گام مهم و اساسی در جهت توانمند سازی این قشر از جامعه بر می دارد.

وی افزود: آگاه سازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان ، ایجاد امید و حس نوع دوستی در دل مددجویان و همچنین تقلیل و رفع مشکلات معلولین و مددجویان از اهداف اصلی این طرح است و با توجه به اینکه استان زنجان یکی از استانهای مذهبی و دارای خیرین بسیار است این طرح می تواند در رفع مشکلات مددجویان بهزیستی موثر باشد.

ارسال نظرات