امام جمعه طارم:

در کنار درختکاری باید منابع طبیعی موجود را حفظ کنیم

در کنار درختکاری باید منابع موجود را حفظ کنیم چون منابع ملی و طبیعی که خداوند در اختیار ما انسانها قرار داده است
کد خبر: ۸۹۹۸۷۶۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگززاری بسیج زنجان، امام جمعه طارم  ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری از حافظان طبیعت تشکر کرد و اظهار داشت: ضمن سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و امام راحل امروز به یاد ۱۳۷ شهید والامقام شهرستان طارم ۱۳۷ اصله نهال غرس می شود.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: یکی از نشانه های خداوند متعال در روی زمین درخت و سبزه است که نشانه قدرت خداوند برای میراندن و زنده کردن موجودات و یادآور روز قیامت است.

وی اظهار داشت: همه اینها برای بهبود زندگی بشر است شایسته است با بهترین وجه از این نعمت های الهی حفاظت و نگهداری کنیم.

امام جمعه طارم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه فرهنگ سازی نسبت به ارزش زندگی ساز منابع طبیعی در سطح شهرستان طارم گفت: همه ساله در خطبه های نماز جمعه بر احیاء و حفاظت از منابع طبیعی تأکید کرده و اطلاع رسانی در خصوص جلوگیری از خسارات وارده به منابع طبیعی انجام می شود.

صادقی پور افزود: سال گذشته بیش از هزار هکتار از زمینهای منابع طبیعی شهرستان طارم دچار آتش سوزی شد لازم است در این زمینه دقت کنیم تا منابع طبیعی ما دچار خسارت نشود.

گفتنی است، به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ۱۳۷ نهال به نام ۱۳۷ شهید شهرستان طارم توسط اهالی و شورای اسلامی و مسئولین ادارات شهرستان در شهر آب بر کاشته شد.

 

ارسال نظرات