فرمانده سپاه دهگلان گفت: فریضتین امر به معروف ونهی از منکر مثل نماز واجب است.
کد خبر: ۸۹۹۸۶۷۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سرهنگ پاسدارمحمد رضا حیدری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور نماینده، ولی فقیه در کردستان برگزار شد اظهار داشت: این دو فریضه مانند نماز و روزه واجب است و ما باید در احیای بیشتر آن تلاش کنیم و باعث نمود بیشتر فریضتین در جامعه باشیم.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر دهگلان با بیان اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید فرهنگ سازی شود، افزود: فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و وظیفه شرعی همه ما هست که در اجرای هر چه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از شعار زدگی مسئولان در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، خواستار تلاش برای احیاء این فریضه دینی در تمامی شئون در دستگاه‌های دولتی شد.

فرمانده سپاه دهگلان با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف گفت: در سطح ادارات شهرستان ۲۸ اداره در سطح مدارس ۲۲ مدرسه در سطح مساجد ۷ مسجد و در بحث اصناف در ۱۵ صنف شورای امر به معروف تشکیل شده است.


وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی طلایه داران گفت: تکمیل پرونده ۲۹۰ نفر از اعضای طلایه داران انجام شده و تاکنون برای ۲۴۰ نفر آنان کارت صادر شده است.


فرمانده سپاه دهگلان در ادامه گفت: تعداد طلایه دارانی که آموزش ندیده اند ۶۰ نفر هستند که در آینده برای این افراد هم دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

حیدری بر لزوم احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بعنوان ضامن پاسداری از مبانی محکم اسلامی تاکید کرد و افزود: توسعه فرهنگی و اخلاقی جامعه در گرو عمل به فریضه‌های دینی خصوصا امر به معروف و نهی از منکر است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات