فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 330 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای آب‌های کشور کشف شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد 11 درصدی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۸۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، امان‌اله رضایی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 330 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای آب‌های کشور کشف شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد 11 درصدی است.

وی افزود: این اقلام شامل 306 لیتر مواد سوختنی، بیش از 7 میلیون نخ سیگار، پنج دستگاه خودروی بالای یک میلیارد تومان، بیش از هشت هزار دستگاه کالای پزشکی، پیش از هفت‌هزار متر پارچه، 18 میلیون عدد انواع دارو، هشت کیلوگرم طلا و مقادیر فراوانی لوازم یدکی خودرو، گوشی تلفن همراه، پودر، قرص و شربت نیروزا ، دیش و ال‌ام‌بی بوده است.

 فرمانده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: در همین هفته پنج فروند لنج حامل اقلام ممنوعه و سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر، توقیف شد که هنوز اقدامات لازم برای شمارش کالاهای این شناورها به اتمام نرسیده که شاخص کشفیات ما را چند برابر می‌کند.

رضایی‌نژاد با اعلام افزایش 36 درصدی گشت مرزی و دریایی مرزبانی استان بوشهر در طی 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، یادآور شد: توقیف تعداد 48 دستگاه خودروی حامل قاچاق، 241 فروند شماور متخلف، دستگیری تعداد 174 نفر، تذکر به شناوران متردد در دریا بیش از سه‌هزار و 800 و متلاشی‌شدن 23 باند قاچاق بخشی از عملکرد این نیرو طی 11 ماه امسال بوده است.

وی عنوان کرد: در طی همین هفته با اقدامات مناسبی که همکاران ما در حوزه بوشهر انجام دادند، یک فروند شناور یدک‌کش که به طرز ماهرانه‌ای اقدام به قاچاق سوخت کرده بود توقیف و بیش از 250 هزار لیتر سوخت قاچاق از آن کشف و تحویل شرکت نفت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات