خبرهای داغ:
فرمانده مرکز آموزش بسیج امام علی(ع) شهرستان مبارکه:

ایجاد 16 هکتار فضای سبز در مرکز آموزش بسیج امام علی(ع)

فرمانده مرکز آموزش بسیج امام علی (ع) مبارکه بیان کرد: مرکز آموزش بسیج امام علی (ع) نزدیک به ۱۶ هکتار فضای سبز وجود دارد که هفت هکتار از آن درختکاری و نه هکتار درختچه کاری است.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده مرکز آموزش بسیج امام علی (ع) شهرستان مبارکه در مراسم هفته درختکاری با بیان اینکه در اسلام یکی از بهترین و مقدس‌ترین کار‌های بحث فضای و کاشت درخت است، گفت: حضرت رسول اکرم (ص) درختکاری را با ساختن مسجد، تعلیم علم و دانش قیاس می‌کنند، که این بیانگر اهمیت به فضای سبز است.

سرهنگ مهدی سلطانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله در روز درختکاری، تاکیدات فراوانی را در خصوص حفظ فضای سبز دارند، اظهار کرد: امام خامنه‌ای روز درختکاری و هفته منابع طبیعی را یکی از روز پربرکت برای جمهوری اسلامی ایران و یک امر ضروری می‌دانند و همواره تاکیدات فراوانی در این زمینه دارند.

وی افزود: مرکز آموزش بسیج امام علی (ع) نزدیک به ۱۶ هکتار فضای سبز وجود دارد که هفت هکتار از آن درختکاری و نه هکتار درختچه کاری است.


فرمانده مرکز آموزش بسیج امام علی (ع) مبارکه بیان کرد: در هفته منابع طبیعی به توفیق الهی توانستیم در هشت هزار متر مربع نهال بادام و درخت انگور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری غرس کنیم.

وی با بیان اینکه در هفته مناطبع طبیعی هزار و ۴۷۰ اصل نهال واکاری شده است، ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های که برای اجرای ویدئو کنفرانس و ارتباطاتی داشتیم، امروز ۱۰۰ نهال به صورت نمادین کاشته می‌شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار