خبرهای داغ:
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جمع بانوان کارمند این اداره، گفت:حضرت زهرا(س) والاترین بانوی جهان در تمام قرون است و الگوگیری از شخصیت کامل ایشان برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی دنیوی و اخروی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۳۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور افزود: حضور زنان ایرانی در عرصه کار و تلاش با تأسی به بانوی دو عالم و اتکا به خصایصی نظیر سخت کوشی، قناعت، نجابت و عفاف و از خود گذشتگی، بی نظیر و قابل تحسین بوده و زمینه های ارتقای مادی و معنوی جامعه را در پی داشته است.

وی تاکید کرد: بر همین اساس بانوان همکار نیز پا به پای  دیگر همکاران و با خلاقیت و نوآوری در پیشبرد اهداف سازمانی حرکت کرده، و با جدیت و پشتکار امور را پیگیری می کنند.

محمد پور اضافه کرد: اینکه در مسیر خدمت به فرهنگ و هنر این مرز و بوم واقع شده ایم، به همان اندازه با مسئولیت خطیری هم مواجه هستیم و با توجه به مسئولیت سازمانی، اهداف گسترده تری در نظر داریم.

وی با بیان اینکه ؛باید باور کنیم که فرهنگ و هنر از اقتصاد، صنعت و ... مهم تر است، گفت: از این حیث، خدای متعال را شاکریم که در این جهت و فرایند قرار گرفته ایم، چرا که کارها و فعالیت های فرهنگی ارزش افزوده دارند و در اقتصاد کشور  بسیار چشمگیر  هستند.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان در ادامه با تاکید براینکه در یک سیستم سالم و درست، حوزه کارشناسی مهم و تاثیر گذار است و اساس و شالوده کار بر حوزه کارشناسی استوار است،  خاطر نشان کرد: سازمان یک سیستم منظمی است که هر جز آن باید در راستای اهداف متعالی سازمان حرکت کند.

 

 

ارسال نظرات