خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان گفت: بزرگ‌ترین شاخصه حضرت فاطمه (س) این است که آن حضرت در تمامی صحنه‌ها نقش ایفا کردند و می‌توانند اسوه و نمونه باشند.
کد خبر: ۸۹۹۸۵۲۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

بزرگ‌ترین شاخصه حضرت فاطمه (س) الگو بودن ایشان در تمام صحنه‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت هفته مقام زن مراسم تجلیل از مربیان و سرگروه های حلقات صالحین کانون  بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با حضور مدیر کانون برگزار شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در این مراسم بر الگوگیری بانوان  و سرگروه های حلقات صالحین از شخصیت و سجایای اخلاقی و شیوه و سبک زندگی این بانوی نمونه اسلامی تاکید کرد.

عادل عبدالملکی  با بیان اینکه بزرگ‌ترین شاخصه حضرت فاطمه (س) این است که آن حضرت در تمامی صحنه‌ها نقش ایفا کردند و می‌توانند اسوه و نمونه باشند، گفت: باید سبک زندگی حضرت فاطمه (س) و  چگونگی ایفای نقش به عنوان مدافع ولایت در اخلاق و دین مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ویژگی های حضرت فاطمه (س) تنها مربوط به یک زن نیست بلکه در مورد یک شخصیت و جایگاه ارزشمند است، افزود: امروز بیشتر نیازمند شناخت حقیقی جامعه با شخصیت چنین بانوی نمونه ای در جهان هستیم که معلمان در این خصوص وظیفه خطیری بر عهده دارند.

در پایان این مراسم از بانوان اعضای کانون، سرگروه‌ها و مربیان حلقات صالحین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات