در همایشی از پیشکسوتان و خانواده های شهدای تخریب چی تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۸۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
سرهنگ جعفری مسئول برگزاری اینتجلیل از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای تخریب چی همایش گفت:این همایش با هدف تکریم و پاسداشت جانفشانی‌های شهدا و پیشکسوتان تخریب چی تیپ ۴۸ فتح برگزار شده است.
وی افزود:در این همایش پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدای تخریب چی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و ایلام شرکت کردند.
سردار دولت آبادی از یادگارلان دوران دفاع مقدس در این همایش تخریب چیان دوران جنگ را از پیش قراولان عرصه نبرد برشمرد و گفت:شهدا، جانبازان و آزادگان تخریب چی با به خطر انداختن جان خود مسیر و راه را برای پیشروی نیرو‌ها باز و هموار می‌کردند.
وی پاسداری از کیان و تمامیت ارضی کشور و دستاورد‌های نظام و انقلاب را از اهداف والای هشت سال دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود:علاوه بر این پاسداری و جانفشانی رزمندگان در واقع دفاع از حریم ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت است.
سردار شهابی فر یکی دیگر از یادگاران هشت سال دوران دفاع مقدس نیز با اشاره به نقش والا و بسزای تخریب چیان در پیشروی و موفیقت عملیات‌های مختلف اشاره کرد و گفت::به واسطه درایت، هوش و شجاعت بی نظیر تخریب چیان رزمندگان اسلام یکی پس از دیگری عملیات‌ها را بخوبی و موفقیت پشت سر می‌گذاشتند.
سرهنگ آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم گفت: تجدید خاطره‌ها، دید و بازدید و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای تخریب چی و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان تخریب چی از اهداف مهم این همایش بود.
در پایان این همایش از ۱۳۰ پیشکسوت و خانواده معظم شهید تخریب چی تیپ ۴۸ فتح استان تجلیل شد.
ارسال نظرات