خبرهای داغ:
فرمانده مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد خبر داد
فرمانده مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد از برگزاری کارگاه‌ «مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم» در شهر صالح آباد شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۷۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

برگزاری کارگاه‌ «مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم» در صالح‌آبادطلایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت هفته مقام زن اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی با حضور بانوان برگزار شد.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری کارگاه «مادران، پرچمداران مقابله با جنگ نرم» با حضور مشاور تربیتی با موضوع  شیوه‌های موفق فرزندپروری در پایگاه فدک حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد برگزار شد. 

فرمانده مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد ابراز داشت: برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور اعضای شورا نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: کارگاه آموزشی با حضور مشاور در روستای خلیل کرد حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد نیز از برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن بود.

طلایی ابراز داشت: در این کارگاه، ضرورت سواد رسانه ای و آسیب های فضای مجازی توسط مشاور تشریح شد و در پایان کارگاه، مشاوره های فردی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز کارگاه مهارت‌های زندگی  با حضور مشاور تربیتی با موضوع دختران و نشاط خانواده در پایگاه فدک برگزار شد.

فرمانده مقاومت حضرت معصومه (س) خواهران صالح آباد خاطرنشان کرد: در این کارگاه به سوالات حاضرین توسط مشاور پاسخ داده شد و مسابقه ای نیز بین حاضرین برگزار و به برندگان جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات