خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام محمد حاجی زاده با بیان اینکه برای دستیابی به کمالات نفسانی باید با سبک زندگی اهل بیت (ع) آشنا شویم گفت:: سبک زندگی امیر المومنین (ع) وحضرت فاطمه (س) فرصتی کامل و جامع برای زندگی با معیار‌های ارزشمند و الهی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۶۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن حجت الاسلام محمد حاجی زاده در جمع کارکنان و خواهران شاغل در درمانگاه بقیه الله (عج) شیراز گفت : زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) می تواند الگویی مناسب برای زنان و مردان باشد در حالی که دشمن در تلاش است تا بتواند الگویی پلید و غیر ارزشی را ارائه دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر سرلوحه قرار دادن ایمان به خدا و تقوا در زندگی افزود : اگر انسان ها خدا را ناظر در زندگی خود ببینند ، هیچگونه خیانت و انحرافی در جوامع بشر اتفاق نخواهد افتاد.

حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر الگو گیری از شیوه زندگی ائمه اطهار(ع) گفت: اگر ما امروز شاهد نعمت اسلام ناب هستیم بخاطر همین تفکر معنوی و الگو گیری از شیوه زندگی ائمه اطهار به ویژه زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) است.

وی افزود : یکی از دلایل مهم فاصله گرفتن افراد جامعه از معنویت این است که مسئولین و دست اندرکاران نظام بیشتر به مسائل سیاسی پرداخته اند و کمتر دغدغه های معنوی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تاکید بر اینکه باید در مقابل هجمه های دشمن حالت تهاجمی داشته باشیم و منفعلانه عمل نکنیم ،تصریح کرد: باید با روحیه انقلابی و جهادی و با عزمی راسخ  که برگرفته از تفکر فاطمی و علوی است در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده خطاب به کارکنان و خواهران شاغل در مجموعه درمانی بقیه الله (عج) شیراز گفت : هر خواهر شاغل در این مجموعه می تواند با تفکر انقلابی و جهادی ، تکریم ارباب رجوع و حفظ عفاف و حجاب فرهنگ فاطمی را ترویج دهد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها