خبرهای داغ:
حجت الاسلام سرایی گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در سبک زندگی ائمه دارد و احترام و ارزش زن مسلمان ایرانی به برکت همین انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۱۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  شهداء استان در جمع كاركنان سپاه خوی با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن گفت: در اسلام زن دارای جایگاه و منزلت زیادی است به گونه‌ای که آن حضرت به عنوان الگو و بزرگ زنان دو عالم مطرح است و این نشان از اهمیت زن در اسلام است که در هیچ یک از مکاتب به این مهمی نبوده است.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به برخی از فضایل و سجایای حضرت فاطمه زهرا (س)، ایشان را بزرگترین الگو و مدل رفتاری برای تمام زنان جهان دانسته و تصریح نمود: بررسی ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) نیاز به ساعتها زمان داشته و علی رغم  عمر کوتاه آن حضرت، لحظه به لحظه زندگی ایشان سرمشق و الگوی جامعه بشریت می باشد.

 وی  عفاف و حجاب فاطمی را نمونه ای ازالگوی بارز رفتاری آن حضرت عنوان کرد که زنان جامعه ما نیز به تبعیت از ایشان و با حفظ عفاف در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی و ... حضور یافته اند.

این مقام مسئول مصادف شدن میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) را به فال نیک گرفته و عنوان کرد: در درک ارزش و اهمیت مقام مادر باید منویات حضرت امام خميني(ره) را به خوبی دنبال کنیم  که این فررزند خلف با خلق انقلاب اسلام ارزش را به زن برگرداند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  شهداء استان آ.غربي با گریز به خاطراتی از دوران خدمت در گردان علی اکبر(ع) اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و تبعیت از ولایت فقیه درسی است که رزمندگان ما از زهرا(س) گرفته اند.

این مقام مسئول مادران رزمندگان اسلام را نمونه بارزی از الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) عنوان و گفت: زنان و مادران امروزه به عینه نشان دادند که در راه اسلام از حق مادری و همسری می گذرند تا پرچم سرخ حسینی(ع) را پابرجا نگه دارند.

وی با ذکر برخی از همرزمان خویش در این گردان ایثار و فداکاری و از جانگذشتگی آنان را مثال زدنی عنوان و ابراز داشت: افراد اهل تقوا و ایمان می توانند به راحتی آرامش و آسایش خود را زمین بگذارند و سختی محل خدمت را به تن بخرند و اهل فرقان باشند چرا که در برخی مواقع تشخیص دادن حق از باطل واقعا سخت است.

ارسال نظرات