استاندار سمنان در همایش شوراهای اسلامی شهرهای استان در بیارجمند گفت:مردم به دنبال تحول هستند تا همکاری کنند و باید برای مردم نشاط و انگیزه و امید ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۶۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، چاووشی در همایش شوراهای اسلامی استان سمنان به میزبانی بیارجمند در سخنانی با بیان اینکه انتخاباتی که آقای احمدی برگزار نمود موجبات سرافرازی ایران و سالمترین انتخابات بود به جایگاه رفیع شوراها اشاره کرد و گفت: شوراها ضابطه گذارند و قانون گذار تلقی میشوند و در این راستا مصوبات شوراها از اعتبار قانونی برخوردار است و امیدواریم با اصلاح قوانین شاهد توفیقات بیشتری در عملکرد شوراها باشیم.
استاندار سمنان افزود: اصلی ترین مشاوران استاندار در اداره امور شهرها و روستاها اعضای شوراها هستند وو شوراه حلقه اول مشاورانند.
وی با بیان اینکه آنچه راجع به شهرها و روستاها از زبان مردم شنیده میشود باید مورد توجه قرار گیرد خاطر نشان کرد: شوراها چون رای مردم و اعتماد مردم را دارند دارای جایگاه حائز اهمیتی می باشند و شوراها در جهت اصلاح ورودی و خروجی شهرها توجه داشته باشند.
چاووشی تصریح کرد: غرس ۶۰ هزار نهال در ورودی و خروجی شهرها کار ارزشمندی بود که با همت شوراها به انجام رسید.
وی افزود: هنر این است در دل کویر فضای سبز ایجاد شود؛ امید است همه در سراسر استان تلاش کنند تا بخشهایی که در کویر قرار گرفته دارای پوشش گیاهی مناسب گردد.
استاندار سمنان با تاکید بر لزوم توجه و استفاده مناسب از ماده ۱۰۰ و ماده ۵ که برای امور خاصی تبیین شده اند گفت: با تلاش حوزه معاونت عمرانی در کمیسیون ماده ۵ ؛ تکلیف بسیاری از پرونده ها روشن و مشکلات آن حل و فصل شده است.
وی با بیان اینکه برای افزایش درآمدهای پایدار شهری تدابیری اندیشه شود اظهار کرد: از ظرفیت وبنیه کارشناسی استانداری برای کسب درآمدها ی پایدار شهرداری ها استفاده شود.
استاندار سمنان ادامه داد: شهرداری هایی که بتوانند هزینه های عمرانی را نسبت به هزینه های جاری ارتقا دهند مورد تشویق قرار میگیرند و اعضای شوراها تلاش کنند تا بخش اعظمی از درآمدها؛ صرف عمران و آبادانی شهر ها شود
وی با اشاره به تاکید ریاست جمهوری به توسعه گردشگری در استان گفت: بحث گردشگری را جدی بگیریم همه باید با تلاش گردشگری را در استان رونق بدهیم؛ عبور زائرین امام رضا علیه السلام فرصت مناسبی است که باید برای استقرار و اسکان زائران تلاش بیشتری گردیده و بمنظور توسعه صنعت گردشگری برنامه ریزی شود
چاووشی با اشاره به احیای بافت تاریخی و معرفی آن بیان کرد: استان از وجود شخصتها و افراد نامدار تاریخی خوبی برخوردار است که باید از آن در جهت بهره برداری مناسب بمنظور جذب گردشگر صورت گیرد و باید برای ایجاد بازارچه ها و رونق بازارهای گردشگری تلاش شود.
وی تاکید کرد: برای ایجاد امید و نشاط بیشتر همت نمایید، مردم بدنبال تحول هستند باید برای همکاری بیشتر؛ برای مردم ایجاد انگیزه نشاط و امید نماییم و هر تحولی باید بر گرفته از افکار و اندیشه باشد؛ پس بیشتر بیاموزید تا بیشتر بدرخشید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها