معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست‌جمهوری در همایش شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان گفت: دشمنان انقلاب کانون خانواده و هویت انقلاب را هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۵۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر احمدی در همایش شوراهای اسلامی شهرهای استان سمنان در سخنانی با بیان اینکه بنده یک عنصر کوچک و خاک پای مردم استان و شهر بیارجمند و ملت ایران هستم و تا همیشه بدهکار خون شهدا می باشم اظهار کرد: پستها همه عاریه است و آنچه باقی می ماند محبت آنانی است که اعمال صالح و نیکو دارند.
وی چاوشی را السابقون السابقون اولئک المقربون عنوان کرد و گفت: خدا را شکر میکنم که اقای چاوشی امروز بعنوان استاندار در استان سمنان حضور دارند.
معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست‌جمهوری از نماینده شهرستان شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تشکر و افزود: بر اساس قانون اساسی وی نماینده ملت ایران است و باید برای ملت ایران تلاش کنند.
وی خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراها حدود ۱۰۰هزار نفر دارای کرسی شوراها شدند و به پیکره مدیریت کشوری اضافه شده اند و باید خود را باور کنند.
احمدی تصریح کرد: متولیان شوراها تلاش نمایند تا در جایگاه واقعی شوراها گام بردارند و هر کس در هر نقطه ای عضو شورا است باید بدنبال منابع درآمدی پایدار برای منطقه خود باشد.‌
وی با تاکید بر چابکسازی نیروها و مرتب کردن ساختارها عنوان کرد:شهرداریها در جهت اصلاح مبلمان و فضای سبز شهری ،امور فرهنگی و خدمات برای بانوان بیشتر تلاش کنند.
وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب کانون خانواده و هویت انقلاب را هدف قرار داده اند.
معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه مردم حق‌ دارند بپرسند و مطالبه کنند افزود: باید به مردم قول درست داد و در جهت خدمت بیشتر تلاش کرد.
وی ادامه داد: تلاش برای انجام اقداماتی که سبب تثبیت جمعیت و توسعه روستاها می گردد و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می کند در درستور کار شوراها قرارگیرد و روستاها برای خدمات بهداشتی و ... نیازمند توجهند.
احمدی اضافه کرد: شورای شهر در برابر مردم باید پاسخگو باشند و شوراها باید تواضع داشته باشند و در مقابل مطالبات مردم صبور و پاسخگو و سخاوتمند بوده و حافظ اسرار مردم و تسلیم آنان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها