خبرهای داغ:
جشن تولد ایتام شهر اقبالیه با مشارکت خیران و حامیان ایتام در سالن اجتماعات نبی اکرم (ص) این شهر برگزار و به ایتام حاضر هدایایی به رسم یادبود اهداء شد همچنین دخترانی که نامشان از نام ها و القاب دخت نبی مکرم اسلام (ص) بود نیز هدایایی دریافت کردند.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۵۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این مراسم با تبریک تولد به ایتام آنها را ولی نعمت امدادگران دانست و گفت: اسنان برای ارتزاق در هر جایی می تواند خدمت کند ولی حضور در این نهاد و خدمت به کسانی که به ظاهر نیازمند هستند نعمتی است.
وی ادامه داد: در واقع نیازمند واقعی ما هستیم که به دعای شما و خدمت به شما نیازمند هستیم و برای این نیازمندی افتخار می کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر هزار و 686 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که برای خدمت به این تعداد از ولی نعمت ها19 هزار و 944 حامی با این نهاد ارتباط دارند.
وی اعلام کرد: سرانه کمک حامیان به ایتام به طور میانگین در هر ماه بیش از 37هزار تومان و سرانه دریافتی ایتام به طور میانگین ماهانه بیش از 330 هزار تومان است.
مومنی خطاب به کودکان حاضر در این مراسم اظهارکرد: همانوطر که مقام معظم رهبری فرمودند شما باید زندگی خویش را براساس سه محور تحصیل، ورزش و تهذیب قرار دهید تا در ابعاد مختلف ارتقا یافته و موفق شوید.
وی اظهارکرد: کمک های کمیته امداد به ایتام تحت حمایت براساس اصل توانمندسازی و رفع محرومیت صورت می گیرد تا فرزندان خانواده های تحت حمایت با استفاده از خدمات فرهنگی و ادامه تحصیل و مهارت آموزی دارای شرایط مناسب و شایسته تری در زندیگ خویش شوند.
رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه نیز در این مراسم با تقدیر از خیران حاضر گفت: نیکوکاران مرتبط با کمیته امداد در ایام مختلف همچون جشن تولد، شب چله شب یلدا، عید نوروز و سایر برنامه های مناسبتی همکاری شایسته ای با این نهاد دارند.
علی محمدرضایی یادآورشد: تلاش کمیته امداد بر این است که مدجویان به خصوص ایتام در برنامه های مختلفی که در جامعه وجود دارد، تنها نباشند بلکه با همراهی خیران شاهد لحظه های شاد با هم بودن برای مددجویان باشیم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها