خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: تغییر زمان برگزاری، افزایش طول مدت نمایشگاه و تخصیص اعتبارات بهتر در این حوزه سه عامل موثر در بهبود کیفیت نمایشگاه کتاب استان می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۵۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

محمد امیری مقدم مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون نقاط قوت و نقاط ضعف نمایشگاه کتاب امسال اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یک اتفاق فرهنگی-هنری ویژه در استان بوده که بسیار قابل تقدیر و تشکر می‌باشد و لازم است به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان توجه بیشتری شود.
وی در خصوص نقاط مثبت نمایشگاه کتاب امسال تبیین کرد: در نظر گرفتن فضایی مناسب برای برگزاری نمایشگاه، استقبال خوب و گسترده مردم از نمایشگاه، ارتباط و تعامل با بانک شهر و تحقیقات مناسب صورت گرفته از نقاط قوت نمایشگاه کتاب امسال بوده است.
این مسئول ادامه داد: اطلاع‌رسانی مناسب نمایشگاه کتاب در سطح شهر و از طریق بیلبوردها و در سیمای بصری شهر را می‌توان از دیگر نقاط قوت نمایشگاه کتاب امسال دانست.
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه مطرح کرد: نمایشگاه کتاب امسال از برنامه‌های جنبی مناسبی همچون نقد کتاب و برنامه‌های صبح برخوردار بوده و حضور مناسب مسئولین و ناشران در نمایشگاه نیز از دیگر نقاط قوت نمایشگاه کتاب امسال بوده است.
امیری مقدم تشریح کرد: در کنار همه نقاط مثبتی که در نمایشگاه کتاب امسال داشته‌ایم متاسفانه نقاط ضعفی همچون نبود فضای مناسب برای پارک ماشین‌ها نیز وجود داشته که لازم است تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: متاسفانه در نمایشگاه کتاب امسال ما شاهد حضور همه ناشران در نمایشگاه نبوده‌ایم و برخی از ناشرانی که در نمایشگاه حضور داشته‌اند نیز متاسفانه همه کتاب‌هایشان را همراه خود نیاورده بودند.
این مسئول عدم اطلاع‌رسانی و آدرس‌دهی مناسب در محوطه خود نمایشگاه را از دیگر مشکلات نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد و با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه گفت: همواره نمایشگاه کتاب در استان قزوین در اسفندماه برگزار می‌شود که زمان چندان مناسبی نبوده و اگر در فصول بهار و یا پاییز و با تعداد روزهای بیشتر برگزار شود یقینا با استقبال بسیار بهتری همراه خواهد بود.
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در خاتمه اختصاص اعتبارات بهتر در حوزه نمایشگاه کتاب را از دیگر امکانات لازم در این حوزه برشمرد و خاطرنشان کرد: در صورت تعامل و ایجاد ارتباط بهتر بین وزارت ارشاد کشور و اداره کل قزوین ما شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب با کیفیت و استقبال هر چه بهتر در استان خواهیم بود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها