خبرهای داغ:
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا:

امیدبخشی به جامعه و مردم از اهداف اصلی برگزاری مجمع بسیج می‌باشد

دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا اذعان کرد: امیدبخشی به جامعه و مردم در کنار کمک‌کردن به دستگاه‌های دولتی و مکمل آن‌ها بودن از اصلی‌ترین اهداف برگزاری مجمع بسیج می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۴۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

سرهنگ میثم محمدی، دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین اظهار کرد: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب از زمان تاسیسش به فرمان امام(ره) تا کنون همواره نقش ارزنده‌ای را داشته است.
وی تبیین کرد: بسیج همواره به عنوان کلید طلایی این نظام در همه عرصه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب حضور داشته و تاثیرات بسیاری را با خود به همراه داشته است.
این مسئول در ادامه تشریح کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار بسیج در عرصه‌های مختلف، جامعه نخبگان بسیج که نقش تعیین کننده‌ای را برعهده دارند در اقشار مختلف تشکیل شد.
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا ادامه داد: این افراد که مجموعه‌ای از صاحب‌نظران حقوقی و حقیقی هستند در مجمعی تحت عنوان مجمع عمومی بسیج جمع شده و برای حل مسائل و مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خانواده حضور پیدا می‌کنند.
محمدی در خصوص اهداف برگزاری مجمع بسیج مطرح کرد: امیدبخشی به جامعه و مردم در کنار کمک‌کردن به دستگاه‌های دولتی و مکمل آن‌ها بودن از اصلی‌ترین اهداف برگزاری مجمع بسیج می‌باشد.
وی ابراز داشت: توسعه مردم‌سالاری دینی در عرصه‌های مختلف، معرفی الگو و الگوپذیری از اشخاص و طرح‌های موفق و هم‌چنین مراقبت در برابر نفوذ دشمن در عقیده و تفکر و باورهای اسلامی از دیگر اهداف برگزاری مجمع بسیج می‌باشد.
این مسئول با اشاره به اقدامات مجمع عمومی بسیج توضیح داد: مسائل و مشکلات موجود در طول یک سال کاری و تبیین شده توسط افراد در جلسات کاری بسیج مجمع مطرح شده و براساس آن طرحش نوشته شده و به ارائه راهکار پرداخته می‌شود و در ادامه وارد اجلاس سالانه مجمع عمومی بسیج می‌شود.
دبیر مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: مجمع عمومی بسیج همه ساله برگزار شده و امسال ما شاهد برگزاری پنجمین مجمع عمومی بسیج خواهیم بود.
محمدی در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: پنجمین مجمع عمومی بسیج شهرستان بوئین‌زهرا در روز یکشنبه 20 اسفندماه سال 1396 برگزار خواهد شد.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار