مدرس حوزه و دانشگاه گفت: امروز در کشور‌های غربی به زن همچون یک کالا نگاه می‌کنند
کد خبر: ۸۹۹۸۳۲۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن بزرگ میلاد کوثر به همت بسیجیان حوزه خواهران حضرت زینب (سلام الله علیها ) سپاه فارسان در حسینیه الزهرا ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد.

 در این مراسم معنوی و شاد که با حضور جمعی از خانواده های کارکنان ناحیه بسیجیان پایگاه های خواهران سطح شهر حضور داشتند، برنامه های متنوعی نظیر مولودی‌خوانی، مسابقه و سخنرانی با موضوع آثار محبت حضرت زهرا(سلام الله علیها ) اجرا گردید.

خانم زهرا حامدی، مدرس حوزه و دانشگاه در این مراسم جشن، با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: امروز در کشور‌های غربی به زن همچون یک کالا نگاه می‌کنند و به برکت انقلاب اسلامی زن در جامعه ما دارای احترام و ارزش بسیاری است.

حامدی افزود: زنان جامعه اسلامی با انواع هجمه‌های فرهنگی و ضد دینی دشمنان مواجه هستند و بهترین راهکار در مقابله با آن ادامه راه و روش دختر پیامبر گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) است.

مدرس حوزه و دانشگاه در ادامه به بیان ابعاد شخصیّتی حضرت فاطمه زهرا( سلام الله علیها ) پرداخت و گفت: در زیارتنامه آن بانوی گرامی اسلام، جوهره ایشان جوهره قدسی نامیده شده و این امری است که حتی علمای اهل سنّت نیز در آثارشان به این نکته اشاره نموده اند.

وی افزود: در روایاتی از اهل سنّت درباره حضرت فاطمه (سلام الله علیها ) آمده است که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: خداوند متعال نور حضرت زهرا سلام الله علیها را از نور خودش آفرید آن زمان که هنوز آسمان ها و زمین را نیافریده بود.

حامدی اضافه کرد: فاطمه ام ابیهاست؛ ام یعنی مادر ، زیرا مادر ریشه و پناهگاه است در هر سن و سالی. مادر برای انسان همانند پناهگاه است و اینجاست که امام خمینی(ره) چه زیبا می فرمایند، که از دامن زن مرد به معراج می رود.

ارسال نظرات