انعقاد تفاهم نامه فی مابین شرکت ملی پخش زنجان با سازمان فنی و حرفه ای استان

تفاهم نامه فی مابین شرکت ملی پخش زنجان با سازمان فنی و حرفه ای استان در راستای برگزاری دوره های CNG جهت اپراتورهای جایگاههای گاز طبیعی منعقد شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۱۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان ضمن بازدید از تجهیزات , کلاسهای آموزشی و سایر امکانات مرکز فنی و حرفه ای با مهندس انصاری مدیر کل سازرمان ملاقات داشت و دو طرف در این ملاقات در خصوص همکاری فی مابین در راستای افزایش ضریب ایمنی و کاهش مخاطرات در جایگاههای گاز طبیعی ابرار خرسندی کردند .

محمود آقامحمدیان افزود: به میزان 3 هزار و 120 نفر ساعت دوره آموزشی جهت اپراتورهای جایگاههای CNG در سازمان فنی و حرفه ای برگزار گردید و در همین راستا و به جهت تشکیل دوره های عملی اپراتوری جایگاهها نیز یک دستگاه تجهیزات کامل CNG با ظرفیت 250 متر مکعب برساعت شامل مخازن ذخیره سازی , درایر, کمپرسور و دیسپنسر از مدیریت طرح CNG تحویل و در اختیار سازمان فنی  حرفه ای استان قرار داده شد .

وی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده و در راستای افزایش سطح فنی تکنسین ها و اپراتورهای جایگاههای CNG دوره های آموزشی تکمیلی دیگر در طول سال 96 با همکاری سایر سازمانها و شرکتهای دارای صلاحیت در سطح استان برگزار گردیده که در این خصوص می توان به دوره آموزشی تکنسین فنی جایگاههای CNG با همکاری ستاد کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الاوصیا اشاره داشت که 900 نفر ساعت آموزش برگزار شده است .

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان تصریح کرد: از دیگر دوره های آموزشی می توان به دوره آموزشی استانداردهای جایگاههای CNG با مشارکت اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اشاره داشت که در این دوره نیز 160 نفر ساعت آموزش انجام گرفته است .

محمود آقامحمدیان با اشاره به خطرات و شبه خطرات پیرامونی جایگاههای CNG ضرورت برگزاری دوره های مختلف ایمنی , آموزش تجهیزات CNG وسایر دوره های مرتبط را در راستای کاهش مخاطرات و افزایش ضریب ایمنی جایگاه از اولویتهای این حوزه برشمرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به تفاهم نامه فی مابین با سازمان فنی و حرفه ای بتوانیم دوره هایی آکادمیک و تخصصی همراه مدارک معتبر جهت این عزیزان شاغل در جایگاههای گاز طبیعی استان فراهم نماییم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار