خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه‌های شهرهای شاهین‌شهر و خورزوق با موافقت وزیر ورزش و جوانان سال آینده دارای زمین چمن مصنوعی خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۰۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: ورزشگاه‌های شاهین‌شهر و خورزوق با موافقت وزیر ورزش و جوانان سال آینده دارای زمین چمن مصنوعی خواهند شد، اعتبار ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملت نیمه اول سال آینده اختصاص خواهد یافت و زمین چمن مصنوعی شهر خورزوق پس از زیرسازی که مسؤولان این شهر انجام خواهند احداث می‌شود.

وی افزود: در این نشست که در دفتر کاری مسعود سلطانی‌فر برگزار شد درخواست‌های اهالی ورزش دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه و برخوار بررسی و تصمیم‌گیری شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش، دستور بررسی، پیگیری و شروع ساخت طرح‌های مجموعه ورزشی ۵ هزارنفری در منطقه مسکن مهر شاهین‌شهر، احداث هشت زمین چمن مصنوعی کوچک برای تمرین فوتبالیست‌ها در دو شهرستان، دیوارکشی ورزشگاه شهرهای وزوان و حصارکشی ورزشگاه دستگرد را به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داد.

حاجی دلیگانی هم‌چنین به جلسه‌ای که به دعوت رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد اشاره کرد که علی‌اصغر مونسان بر حفاظت منطقه دیدنی دره دوزخی بین میمه و موته، مرمت مناره مسجد ۷۰۰ ساله روستای سین، تملک ارگ تاریخی مورچه‌خورت، مرمت سربازخانه مغولی شهر گرگاب و رفع موانع حقوقی ساخت کارخانه گلاب‌گیری میمه در نزدیکی قنات تاریخی مزد آباد این شهر تأکید کرد.

عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نشست کاری با معاون رئیس‌جمهور شهرداران گرگاب و سین، برخی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مورچه‌خورت و میمه و مدیرعامل شرکت گلستانه شهر میمه نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها