استاندار بوشهر گفت: این استان همواره نقش پررنگی در توسعه ایران اسلامی داشته است.
کد خبر: ۸۹۹۸۳۰۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در آیین معرفی چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر به مناسبت بزرگداشت 18 اسفند روز بوشهر افزود: بوشهر بیش از پنج هزار سال سابقه تاریخی و تمدنی دارد و نقش مهمی درحوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایفا کرده است.

وی سپس با گرامیداشت یاد و خاطره همایون شهنواز کارگردان فقید سریال دلیران تنگستان بیان کرد: این هنرمند در معرفی تاریخ و مقاومت های این سرزمین گام موثری برداشته و مردم این استان وی را از خود می‌دانند.

استاندار بوشهر در خصوص انتخاب اسماعیل تبادار استاندار اسبق بوشهر به عنوان چهره ماندگار این شهر نیز گفت: این شخصیت با تلاش های خالصانه و مجاهدانه در آبادانی استان، نام نیکی از خود در اذهان مردم به یادگار گذاشته است.

گراوند از لیلا رجبی که به عنوان شهروند افتخاری بوشهر برگزیده شده نیز، به عنوان قهرمانی نیکنام و ارزنده نام برد که در میدان های ملی و بین المللی افتخار آفرینی های فراوانی داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر هم در زمینه انتخاب چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر گفت: تبادار در دوران مدیریت خود در استان بوشهر کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت که این کارنامه ارزشمند باعث شد اعضای شورای او را به عنوان چهره ماندگار شهر بوشهر انتخاب کنند.

ابوذر دهدار افزود: برای عنوان شهروند افتخاری نیز لیلا رجبی را برگزیدیم که از کشور بلاروس به ایران و بوشهر عزیمت کرده و برای کشورمان بارها افتخار آفریده است.

وی سپس به تقاطع غیرهمسطح آزادی شهر بوشهر اشاره کرد و قول داد که در نوروز به بهره برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر درخواستی هم از استاندار داشت این که با توجه به وجود بیشترین مرز آبی با خلیج فارس،  مراسم روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر برگزار شود.

در آیین دهمین دوره نکوداشت روز بوشهر اسماعیل تبادار استاندار اسبق بوشهر و استاندار کنونی فارس به عنوان چهره ماندگار و لیلا رجبی قهرمان پرتاب وزنه در عرصه‌های ملی و بین المللی به عنوان شهروند افتخاری معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما بوشهر

ارسال نظرات