رونمایی از اثر فاخر پلاک

در شب میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی در صداوسیمای مرکز زنجان از برنامه 3 هزار قسمتی پلاک برای 3 هزار شهید استان زنجان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۹۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در مراسم رونمایی از اثر فاخر پلاک هدف از تولید برنامه پلاک را ترویج و نشر فرهنگ متعالی جهاد وشهادت عنوان کرد و گفت: تولید این قبیل برنامه ها یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

صفری افزود:  امروز شرایط خاص و پیچیده ای در جامعه حاکم است و هوشیاری دلسوزان انقلاب و نظام را بیش از پیش می طلبد که مسائل را عمیق تر و دقیق تر تحلیل کنند.

وی با بیان اینکه امروز مواجهه دشمن با اعتقادات و آرمان های ما پیچیده تر شده و از قالب نظامی به لایه های اجتماعی و فرهنگی منتقل شده است، اظهار داشت: دشمن در همین صحنه های اجتماعی و فرهنگی با ابزار گسترده رسانه ای که در اختیار دارد به دنبال ناکارامد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی و ناامید کردن مردم است.

مدیرکل صداوسیمای استان تصریح کرد: امروز که حوزه های فرهنگی تبدیل به مهمترین عرصه فعالیت دشمنان تبدیل شده ، در ادوار مختلف تاریخی هم دشمنان حکومت های اسلامی را با همین ابزار فرهنگی مرد ضربه قرارداده اند که نمونه آن سقوط آندلس بر اثر همین تهاجم فرهنگی صورت گرفته است.

صفری با بیان اینکه امروز ما به یک نهضت روشنگری و تبیین واقعیت ها برای نسل جوان و نوجوان نیاز داریم، گفت: یکی ازمهمترین اهداف دشمن به انحراف کشاندن بانوان ودختران ما است و زنان ما باید با الگو قراردادن حضرت فاطمه زهرا(س) از باورها وارزشهای دینی خود صیانت کنند.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان هم در این مراسم با قدردانی از صداوسیمای مرکز زنجان در تولید این اثر فاخر گفت: این کار ارزشمندی که صداوسیما شروع کرده ، آغاز کار است وهمه نهادهای فرهنگی باید برای مقابله با فتنه ها ، سختی ها و بحران های مختلف ، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند.

گفتنی است، در ادامه مراسم ضمن رونمایی از برنامه 3000 قسمتی پلاک ، این اثر فاخر به نهادهای فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، سپاه انصارالمهدی (عج) ، تیپ 216 زرهی ارتش و نیروی انتظامی استان تحویل داده شد تا این نهادها در کنار هم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار داده ودر توزیع و رساندن این برنامه ها به دست خانواده معظم شهدا هم افزایشی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار