از نظر دین مبین اسلام زن دارای شخصیت عظیمی است و نیاید از آن بعنوان وسیله تبلیغاتی برای فروش کالا استفاده شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۷۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان امام جمعه شهرستان طارم  در جشن میلاد کوثر که با حضور جامعه بسیج زنان و مسئولین ادارات شهرستان طارم در شهر آببر برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن سالروز ولادت با سعادت حضرت امام خمینی(ره)، گفت: سرلوحه قرار دادن حضرت فاطمه(س) در زندگی موجب سعادت و خوشبختی می شود.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: برای این بانوی بزرگوار القاب و صفات متعددی همچون زهرا، صدیقه، طاهره، بتول، راضیه، مرضیه ذکر شده است.

وی به بانوان حاضر در مراسم با بیان اینکه زنان در خانواده و اجتماع نقش مهمی دارند، اظهار داشت: سرلوحه قرار دادن دخت نبی مکرم اسلام در زندگی موجب سعادت و خوشبختی می شود.

امام جمعه طارم تصریح کرد: دینداری، اخلاق نیکو، ولادت، عفت و حیاء و اصالت خانوادگی از عالیترین خصوصیات زنان و مردان از زبان بزرگان دین است.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: از نظر دین مبین اسلام زن دارای شخصیت عظیمی است و نیاید از آن بعنوان وسیله تبلیغاتی برای فروش کالا استفاده شود گفتنی است زن می تواند مادر باشد و در دامن خود گوهرهای گرانبهایی پرورش بدهد.

وی اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام می فرماید هر کس فاطمه را دوست بدارد در بهشت با من است و هرکس با او دشمنی ورزد در اتش دوزخ است.

امام جمعه طارم رشد جمعیت پیری را تهدیدی جدی برای کشور ایران دانست و افزود: امروزه جمعیت کشور از نظر اهل سنت پر خطر است آنها می گویند ۵۰ سال دیگه جمعیت ما بر شیعه غلبه خواهد کرد بنابراین این یک توطئه است که در خارج برنامه ریزی شده و در داخل اجرا می شود.

حجت الإسلام محمد صادقی پور با اشاره به اینکه امروز استفاده از تفکرات و تمسک به حضرت زهرا(س) باعث نجات جامعه می‌شود، افزود: الگوگیری در سبک و سیره فاطمی در همه زمینه‌ها باعث نجات جامعه امروز می‌شود.

گفتنی است، اجرای مولودی خوانی، سرود، تجلیل و تقدیر از بانوان نمونه و اهدای جوائز به قید قرعه به بانوانی که فاطمه و زهرا نام داشتند از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات