مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه بسیج دانشجویی زنجان:
یکی از عظیم‌ترین نعمت‌های الهی برای انسان که هم مسئولیت آور است و هم باید به خاطرش به ذوق و شوق و گریه درآمد، نعمت وجود فاطمه زهرا (س) است.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۶۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه بسیج دانشجویی زنجان در جشن میلاد کوثر که در زینبییه اعظم زنجان برگزار شد، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که بهشت زیر پای مادران است گفت: ما باید قدردان زحمات مادر باشیم.

حجت الاسلام سید علی موسوی افزود:ولادت حضرت زهرا(س) نشان دهنده جایگاه یک مادر در جامعه اسلامی و خانواده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) حوریه بهشتی است ،اظهار داشت: با ولادت حضرت فاطمه(س) شیعیان افتخار شیعه بودن آن حضرت را با خود به یدک می کشند.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی زنجان تصریح کرد: یکی از عظیم‌ترین نعمت‌های الهی برای انسان که هم مسئولیت آور است و هم باید به خاطرش به ذوق و شوق و گریه درآمد، نعمت وجود فاطمه زهرا (س) است که خداوند تبارک و تعالی این خانم را مادر همه ما قرار داده و انسان باید خیلی شاکر باشد. ما نمی‌توانیم این مسئله را درک کنیم چون معرفتمان نسبت به ایشان کم است.

موسوی با بیان فرمایشات رهبری افزود: زن ایرانی نمونه ای از زنان دنیا را به جهانیان گشود و ثابت کرد می توان زن بود و عزیز، محجبه و در مرکز بود.

وی با اشاره به اینکه امروزه دو نوع زن در جامعه داریم، تصریح کرد:زن غربی و زن شرقی دو دیدگاه جامعه به زنان را داراست که زن غربی باید کار کند و باتوجه به سختی خانواده را رها کند و ابزاررفروش کالای دیگران باشد وبه نحوی برده داری نوین است.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی زنجان با اشاره به زن شرقی که به هیچ وجه در سرنوشت خود و جامعه دخالت ندارد، گفت: زنی که حق شرکت در انتخابات و تصمیم گیری حتی در زندگی شخصی خود را ندارد گونه ی دیگری از بردگی می باشد ودر کشورهای عربی همچون کویت ،عربستان و سوریه که نگاهی کنیزی به این زنان را دارند.

وی با توجه به فرمایشات رهبری که انقلاب اسلامی که زن سوم را به جامعه معرفی کرد تصریح کرد:زن نه غربی و نه شرقی بلکه زنی که حجاب حیا و با ایمان است ودر عین حال باسواد و می تواند مسؤلیت های کشوری را دارا باشد و تربیت فرزند صالح را داشته باشد.

ارسال نظرات