ما قدردان همه شهداء و همچنین مفاخر ملی و علمی کشور هستیم و حاتماً وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم .
کد خبر: ۸۹۹۸۲۵۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با قدردانی از همت و پیشنهاد صداوسیمای مرکز زنجان برای ساخت سریال فاخر 13 قسمتی با موضوع زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری گفت: استان زنجان جوانان غیرتمند و ولایتمدار زیادی دارد که در راه آرمانهای انقلاب جانبازی کرده اند و یکی از نمونه ها و افتخارات استان، شهید مجید شهریاری است.

سید بیوک موسوی شهید شهریاری را الگویی ارزشمند برای جوانان امروز دانست و تأکید کرد : برای ساخت این سریال همه دستگاههای فرهنگی باید پای کار باشد چراکه قرار است یکی از افتخارات ملی این کشور با تلاش صداوسیمای مرکز زنجان و سازمان انرژی اتمی معرفی شود .

وی اظهار داشت : ما قدردان همه شهداء و همچنین مفاخر ملی و علمی کشور هستیم و حاتماً وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم .

دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی هم در این جلسه ضمن قدردانی از اقدام صداوسیمای مرکز زنجان و مسئولان استان برای به تصویر کشیدن زندگینامه و زحمات دانمشند هسته ای شهید مجید شهریاری گفت: شهید شهریاری سرمایه ای بزرگ و ارزشمند و مصداق بارز ما می توانیم بود .

دکتر زارعان آمادگی کامل سازمان انرژی اتمی کشور را برای مشارکت و همکاری در ساخت این سریال فاخر اعلام نمود .

وی افزود: سازمان انرژی اتمی در بحث همکاری برای ساخت این سریال آمادگی دارد و بطور کامل از برنامه هایی که برای معرفی شهدای هسته ای و بیان توانمدیهای دانش هسته ای کشور باشد حمایت خواهد کرد.

درادامه این جلسه مدیرکل بنیاد شهید ، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و همچنین معاون سیمای صداوسیمای استان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در پایان اثر مستند زندگی شهید شهریاری و یادمان شهدا و فرماندهان استان به دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی اهداء شد.

گفتنی است، سریال فاخر 13 قسمتی با موضوع زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری با مشارکت و همکاری صداوسیمای استان با سازمان انرژی اتمی کشور ، استانداری و بنیاد شهید تولید خواهد شد.

 

ارسال نظرات