باهدف جمع‌آوری کمک برای ایتام و محسنین:

جشن درخت آرزو‌ها در سنندج برگزار می‌شود

جشن درخت آرزو‌ها باهدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند در سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۸۲۱۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه این مراسم باهدف جمع‌آوری کمک برای کودکان نیازمند و دومین بار در سطح استان کردستان با مشارکت خیران برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این مراسم زمینه برآورده کردن نیاز‌ها و آرزو‌های کودکان یتیم و محسنین فراهم خواهد شد.

وی افزود: خیران می‌توانند با مشارکت در این کار خدا پسندانه با اهداء کمک‌های خود به‌صورت نقد، کالا و یا در قالب ارائه خدمات در جهت برآورده نمودن نیاز‌ها و آرزو‌های این کودکان در آستانه سال نو کمک کنند.

شیخی زاده افزود: این مراسم امروز شنبه ۱۹/۱۲/۹۶ و در سالن سینما بهمن سنندج ساعت ۲۰:۳۰ و با حضور و مشارکت خیران برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، گفت: یکی از طرح‌های ارزشمند این نهاد که باهدف حمایت از این کودکان اجراشده است طرح اکرام ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه خیران می‌توانند با تحت حمایت قرار دادن یک و یا چند کودک یتیم و محسنین به‌صورت ماهانه کمک‌های خود را به‌حساب این کودکان واریز کنند، افزود: کودکان محسنین شامل کودکانی می‌شود که به دلیل مشکلات مختلف سرپرست آنها، در تامین مایحتاج زندگی خود ناتوان هستند و نیازمند کمک و یاری خیران هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار