کد خبر: ۸۹۹۸۱۹۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران : سرهنگ داوداصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ورامین به دیدار خانواده شهدای  مدافع حرم  دیدار و سرکشی کرد
در این دیدار سرهنگ پاسدار داود اصغری گفت : شهدا ارزش‌هایی چون ایثار، گذشت، فداکاری، شجاعت و بسیاری از فضیلت‌های اخلاقی را برای ما به جای گذاشته‌اند. ارزش‌هایی که هر یک نتایج مهمی را در پی دارد
سرهنگ اصغری با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مایه افتخار ملت ایران هستند اظهار کرد: تکریم خانواده های این شهدا باید در جامعه نهادینه شود.
وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم که هزاران کیلومتر را طی کرده اند تا از حرم حضرت زینب(س (و حضرت رقیه (س) دفاع کنند هنر بزرگی را به خرج داده اند که درک آن بسیار سخت است.

فرمانده سپاه ورامین بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند در دفاع از حریم ولایت همچنان ثابت قدم و استوار و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

سرهنگ اصغری بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند در دفاع از حریم ولایت همچنان ثابت قدم و استوار و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند.سرهنگ اصغری بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند در دفاع از حریم ولایت همچنان ثابت قدم و استوار و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند.سرهنگ اصغری بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند در دفاع از حریم ولایت همچنان ثابت قدم و استوار و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند.سرهنگ اصغری بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند در دفاع از حریم ولایت همچنان ثابت قدم و استوار و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند.سرهنگ اصغری بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود ثابت کردند در دفاع از حریم ولایت همچنان ثابت قدم و استوار و همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

ارسال نظرات