رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به پروژه راه آهن سنندج به همدان اعلام کرد: سال گذشته ۹۰ میلیارد و امسال نیز ۱۱۰ میلیارد تومان به پروژه تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۸۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بهرام نصراللهی زاده در باب بازدید از راه آهن همدان ـ. سنندج اظهار کرد: خوشبختانه از سال گذشته که جدی‌تر به پروژه ورود کردیم و آقای دکتر نوبخت سفر ویژه‌ای برای بازدید از روند این پروژه به استان در این ایام داشتن پروژه شتاب خوبی گرفته است.

وی افزود: راه آهن همدان _. سنندج به سه قطعه تقسیم شده است قطعه سوم و پایانی که از دهگلان تا قبل از گردنه صلوات آباد است تکمیل و آماده ریل گذاری می‌باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بیان کرد: قطعه اول که بخش عمده آن در محدوده استان همدان است پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر فعال است و فقط در یکی دو نقطه با مشکل تملک زمین و معارض مواجه است.

وی عنوان کرد: مشکل اصلی در قطعه دوم بود که از محدوده شهرستان قروه تا حوالی دهگلان به طول حدود ۵۵ (تقریبا) کیلومتر است این قطعه سا گذشته تعطیل بود.

نصرالهی زاده گفت: در جریان سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون وزیر راه مقرر شد پیمانکار جدید برای این پروژه انتخاب شود که خوشبختانه پیمانکار خوب و معتبری انتخاب و از اول مهر امسال قطعه دوم را تحویل وی دادیم.

وی با بیان اینکه در این مدت علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی، در ۲۰ کیلومتر اول قطعه بخش زیادی از عملیات اجرا شده است و روند کار واقعا در این قطعه رضایت بخش است تصریح کرد: البته ادامه آن نیاز به تملک اراضی کشاورزی و... دارد که طبعا مشکلات خاص خود را دارد.

نصر الهی زاده در خصوص اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه اعلام کرد: سال گذشته ۹۰ میلیارد و امسال نیز ۱۱۰ میلیارد تومان به پروژه تخصیص داده شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان یادآور شد: برای تسریع در اجرای پروژه و رفع موانع آن ستاد ویژه‌ای در سازمان تشکیل دادیم که به صورت مستمر پیگیری کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات