خبرهای داغ:
زنگ نیکوکاری در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در همه مدارس شهرستان برخوار نواخته شد و مراسم نمادین آن با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان حافظ شهر دستگرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۷۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، زنگ نیکوکاری در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در همه مدارس شهرستان برخوار نواخته شد و مراسم نمادین آن با حضور مسئولان شهرستان در دبیرستان حافظ شهر دستگرد برگزار شد.
مسئولان و دانش آموزان شهرستان در این مراسم همگام و همزمان با سراسر کشور در مراسم جشن نیکوکاری شرکت کردند و ضمن همدردی با مستضعفین و نیازمندان هدایای خود را به صندوق جمع آوری کمک های مردمی انداختند.
قدرت اله زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان در ابتدای این برنامه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام جشن نیکوکاری و تقدیر و تشکر از دانش آموزان، اولیاء و مربیان و کسانی که در این جشن باشکوه شرکت کردند، گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس این است که فرهنگ خیراندیشی و نیکوکاری را در مدارس و در بین دانش آموزان نهادینه کنیم و آنان را با فرهنگ احسان و نیکوکاری همراه با آموختن علم و دانش آشنا کنیم تا خیران آینده باشند.

شاه نظری رئیس کمیته امداد شهرستان در این آئین اظهار کرد: هفته احسان و نیکوکاری فرصت خوبی است تا با همدلی و همراهی گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را رفع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین محمودآبادی امام جمعه شهر دولت آباد و محموو سلطانی معاون فرماندار نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بودند که در مورد اهمیت فرهنگ احسان و نیکوکاری مطالبی بیان کردند.
مسوولان در حاشیه این مراسم از بازارچه ای که توسط دانش آموزان آموزشگاه برپا شده بود، بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها