فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

رویکرد بسیج در سال ۹۷ محرومیت‌زدایی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: رویکرد بسیج در سال آینده خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۵۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در مجمع بسیج شهرستان شاهرود با بیان اینکه هر طرحی در مجمع بسیج شهرستان شاهرود ارائه و تصویب شود، سال آینده اجرایی می‌شود، اظهار کرد: نظارت ارائه شد و در این مجمع جمع‌بندی و اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه سال آینده رویکرد بسیج خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، افزود: طرح‌هایی که در این سال‌ها در مجمع تصویب شده با توجه به این موضوع و شعار‌های سال رهبری انقلاب است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مردم‌سالاری گفت: رهبری انقلاب تأکید دارند نظام ما مهم‌ترین اثری که داشت، نظام طاغوت‌سالاری را به مردم‌سالاری تبدیل کرد؛ و نظامی که فرهنگ لیبرالی غربی عین دیکتاتوری است و در حوزه اجرا فقط در حوزه سیاسی دموکراسی را انجام می‌دهد.
دامغانی تصریح کرد: در کشور ما مردم‌سالاری در همه عرصه‌ها اجراشده و برای این امر نهادسازی شده است، مثل جهاد سازندگی و نهاد‌های دیگر که مردم اصل هستند و باید نقش خود را ایفا کنند.
وی تأکید کرد: بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است و باید نقش خود را ایفا کنند و بسیج تحقق مردم‌سالاری دینی است و مجمع بسیج شهرستان شاهرود باید این را مورد توجه قرار دهد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این جلسه با تأکید بر توجه به طرح‌های مطرح‌شده و اینکه این طرح‌ها کارشناسی شده است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم مجمع بسیج شهرستان شاهرود اثرگذار باشد و طرح‌های مورد نیاز شهرستان مطرح و تصویب شود.
وی با بیان حضور اثرگذار اعضای مجمع بسیج شهرستان شاهرود در این نشست افزود: باید شرکت‌کنندگان در این مجمع مهم با دانش و اشتیاق حضور یابند و طرح‌ها را ارزیابی کنند و با دقت در مخالفت و موافقت با آن‌ها رأی دهند؛ چراکه این‌ها در سال‌های بعد اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار