خبرهای داغ:
دانشجویان دختر دانشگاه های شهرستان برخوار به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۴۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان برخوار گفت؛ اولین اعزام دانشجویان بسیجی خواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شد.
میثم شریفیان افزود: دانشجویان بسیجی خواهر از دانشگاه های پیام نور، علوم قرآنی، آزاد و سپهر شهرستان برخوار که از دفاتر بسیج شهید ملکی، شهید قوچانی و شهید همت و شهید آوینی بودند، به این سفر اعزام شدند.
وی در ادامه هدف از این اعزام را تجدید پیمان با امام و شهدا و ارمان های شهدای دفاع مقدس و کسب فیض و ره توشه معنوی از آن سرزمین های مقدس دانست و اعلام کرد: در طول سفر برنامه های فرهنگی متنوع به صورت متمرکز توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان از جمله حضور روحانیون مبلغ، راویان و یادگاران دفاع مقدس و زیارت مناطقی چون اروند کنار، شلمچه، طلائیه، فکه و شرهانی و … برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.
شریفیان در ادامه ضمن تشکر از همکاری دانشگاه ها و مسئولان آن، خاطرنشان کرد: زمان اعزام دانشجویان پسر به این مناطق ۲۳ اسفند تا ۲۷ اسفند است که دانشجویان پسر دانشگاه های شهرستان علاقمند به این سفر معنوی می توانند به دفاتر بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های شهرستان مراجعه و ثبت نام کنند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی برخوار در پایان، هزینه سفر هر نفر را ۴۰ هزار تومان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها