بسیجیان حوزه‌ای مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرند در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) وگرامیداشت مقام والای مادر، با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء با آرمان‌های والای شهیدان سرافراز میهن اسلامی تجدید بیعت نمودند.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۰۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ همزمان با فرارسیدن خجسته میلاد یاس نبوی، فخر دو عالم، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیه) و سالروز تولد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نیرو‌های منتخب حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان زرند با حضور حماسی خود در مراسم پیاده روی و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
این رویداد فرهنگی با حضور عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت، بسیجیان جان برکف و سلحشور با گرامیداشت روز زن و تکریم از مقام شامخ مادران و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد بسیجیان منتخب حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرند مسیر ۱۲ کیلومتری از گلزار شهداء تا منطقه عمومی روستای باب تنگل را همراه با حرکات تاکتیکی و رزمی پیاده روی نمودند.
سرگرد پاسدار علی حقیقی مسئول برنامه بودجه و مالی سپاه ناحیه زرند در حاشیه این برنامه فرهنگی ضمن اشاره به فرهنگ اصیل پیاده‌روی ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حفظ اتحاد و انسجام جوانان بسیجی عاشق اهل بیت ایثار و شهادت در جامعه امروزی را ازاهداف مهم اینگونه برنامه‌ها برشمرد.
وی با گرامیداشت روز زن و تکریم از مقام شامخ مادران صبور شهدا. از حضور خوب جوانان بسیجی که با نظم و صمیمیت خاصی این برنامه فرهنگی را با کیفیت خوبی برگزارنمودند تقدیر و تشکر نمود.
مسئول برنامه بودجه و مالی سپاه ناحیه زرند همچنین ضمن تبریک خجسته میلاد یاس نبوی، فخر دو عالم، حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیه) با اشاره به اهمیت مسئله خانواده و حجاب گفت: پایگاه‌های مقاومت ما در برنامه‌های خود تبیین سبک زندگی زهرایی و نهضت روشنگری و همچنین سلامت اجتماعی و تکوین خانواده همراه با اقتصاد مقاومتی در خانواده را در دستور کار خود دارند.
 
بسیجیان با عطر افشانی گلزار شهدا زرند از مقام شامخ مادر تجلیل نمودند
بسیجیان با عطر افشانی گلزار شهدا زرند از مقام شامخ مادر تجلیل نمودند
بسیجیان با عطر افشانی گلزار شهدا زرند از مقام شامخ مادر تجلیل نمودند
بسیجیان با عطر افشانی گلزار شهدا زرند از مقام شامخ مادر تجلیل نمودند
ارسال نظرات