خبرهای داغ:
  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

انجام 21 عملیات امداد و نجات طی 24 ساعت گذشته در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: در 18 اسفند ماه پنج عملیات اطفای حریق و 16 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۹۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

انجام 21 عملیات امداد و نجات طی 24 ساعت گذشته در همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 18 اسفند ماه پنج عملیات اطفای حریق و 16 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: 18 اسفند ماه شهروندان 700 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات گردیده، 149 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 170 تماس اشتباه و متاسفانه 360 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ پنج مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در حیدره، حریق مغازه در نایب احمد، حریق چوب بری در روستای گراچقا و دو مورد حریق سطل زباله در بلوار شاهد و بلوار کاشانی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین 16 مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شکریه و شهرک مدنی، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار کاشانی، نجات افراد محبوس شده در خودرو در میدان باباطاهر، هشت مورد عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط درختان در میدان باباطاهر، هنرستان دو مورد، آرامگاه بوعلی، خیابان اکباتان، بلوار فلسطین، روستای قاسم آباد و بلوار کاشانی، سه مورد عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط اجسام در بلوار کاشانی، مظفریه و مجیدآباد و رهاسازی اندام بدن از فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی خاطرنشان کرد: تعداد 9 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات