در وقت های اضافی فوتبال جام حذفی کشور، باز هم روح الله باقری دو گل دیگر وارد دروازه تیم لیک برتری اهواز کرد تا تیم قرمز پوش خونه به خونه بابل را برای قهرمانی در جام حذفی، راهی خرمشهر و مصاف با تیم آبی تهران کند.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۷۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ حذفی فوتبال، ساعت ۱۵ دیروز در ‏ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

این مسابقه به صورت تک بازی برگزار شد و دیدار برگشت نداشت در نیمه نخست با برتری تیم استقلال خورستان با پنالتی تک گل میثم دورقی پایان یافت.

در نیمه دوم این بازی تیم فوتبال خونه به خونه بابل توانست با تک کل روح الله باقری این بازی را در وقت 90 دقیقه به تساوی بکشاند تا دو تیم برای رسیدن به مرحله نهایی جام جذفی کشور وارد وقت های اضافی بازی شوند.

در وقت های اضافی بازی،  باز هم روح الله باقری دو گل دیگر وارد دروازه تیمخونه به خونه بابل لیک برتری اهواز کرد تا تیم  قرمز پوش خونه به خونه بابل را برای قهرمانی در جام حذفی راهی خرمشهر  و مصاف با تیم آبی تهران کند.

فوتبال مازندران با تیم خونه به خونه بابل  با سه گل روح الله باقری برای اولین در تاریخ فوتبال کشور جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کرد.

 

حمید حاج ملک به عنوان داور وسط و علیرضا ایلدروم، محمد عطایی به عنوان کمک داور قضاوت این بازی را برعهده داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها