فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) الگوی کامل و اثر بخش است، گفت: افراد تاثیر گذار باید ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا را برای جوانان تببین کنند.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۳۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) جشن بزرگ میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان ناحیه بیجار و مشارکت ادارات با حضور مسئولان و جمعی از بانوان در سالن شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد.

فرمانده سپاه بیجار در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای زنان جهان اسلام است.


وی با اشاره به شکل گیری ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه افزود: جوانان و نوجوانان ما نیازمند یک الگو خاص برای زندگی خود هستند.

شعبانی گفت: حضرت زهرا (س) الگویی کامل و اثر بخش در تمامی زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برای بانوان است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی بزرگترین تهدید و هجمه برای جامعه ما است، اظهار داشت: جامعه ما نیازمند این است که سبک زندگی ایرانی اسلامی بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: در دین مبین اسلام الگوی بالاتر از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب برای بانوان ایرانی نداریم و باید به این مهم توجه خاص شود.

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: صبوری، عبادات، فرزند پروری، همسر داری، دلسوزی، کم توقعی، ساده زیستی و از همه مهمتر حجاب و عفاف حضرت زهرا (س) بعنوان الگوی کامل برای خانواده‌ها و به ویژه بانوان جامعه تشریح و تبین شود.

شعبانی اضافه کرد: تجمل گرایی و مادی گرایی آتشی است که به عنوان مانع اصلی زندگی‌های امروزی تبدیل شده و موجب کاهش سازگاری در بین زوجین شده است و زوجین باید نسبت به این موضوع دقت داشته باشند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات