مدیرعامل موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بناب:
مدیرعامل موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در آیین اهدای 14سری جهیزیه به نوعروسان در بناب، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را از متن مردم خواند و گفت: این قرارگاه در همه حوزه هایی که زندگی مردم تحت تاثیر آن است حضور دارد و کنار مردم است.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۰۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیروس محمدزاده افزود: قرارگاه سازندگی و نیروهای آن خود را خادم مردم و خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند تا بتوانند با ایجاد زیرساخت های لازم موجب پیشرفت و آبادانی کشور باشند.

وی اجرای طرح های مختلف و تخصصی را از مهم ترین ویژگی نیروهای قرارگاه سازندگی عنوان و اظهار کرد: هر طرحی که به دست نیروهای این قرارگاه اجرا می شود همچون تیری بر قلب دشمنان است، بر همین اساس ورود به طرح های مهم و حیاتی برای قرارگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محمدزاده با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اهمیت محرومیت زدایی از مناطق محروم، اظهارداشت: طبق این فرمایش و دستور فرمانده قرارگاه در کنار اجرای طرح ها، موسسات قرارگاه ها برای رفع محرومیت از مناطق به شعاع 70کیلومتری طرح ها ورود یافته و در هر عرصه ای که نیاز باشد فعالیت می کند.

وی ساخت پل، مسجد، جاده روستایی، خانه بهداشت، غسالخانه و ... را از عمده ترین فعالیت های قرارگاه سازندگی در کنار اجرای طرح ها برشمرد و اضافه کرد: این قرارگاه حتی در بحث مسئولیت های اجتماعی نیز به نوعروسان مناطق محروم و در حوزه استحفاظی اجرای طرح ها جهیزیه اهدا می کند.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از متن مردم و در کنار مردم است

محمدزاده با انتقاد از برخی از مسئولان استانی در همراهی نکردن این قرارگاه در اجرای طرح ها، یادآور شد: عمده نگاه قرارگاه محرومیت زدایی به خصوص در استان های مرزی است چراکه آسیب های زیادی همچون بیکاری، اعتیاد و طلاق در این مناطق وجود دارد ولی بدون همراهی مسئولان نمی توان این معضلات را رفع کرد.

مدیرعامل موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا خاطرنشان کرد: اگر مسئولان همراهی لازم را داشته باشند منطقه رونق گرفته و موجب توسعه آن خواهد شد چراکه الفبای توسعه سازندگی است و بر همین اساس رهبر فرزانه انقلاب از سازندگی به عنوان مجاهدت یاد می کنند.

محمدزاده اضافه کرد: اعتاد قلبی مجموعه آبادانی کشور است و اگر کشور آباد شود قطعا شیطنت استکبار جهانی بی تاثیر خواهد بود و اگر امروز تحریم ها چندان اثری ندارد به برکت وجود نیروهای قرارگاه در همه زمینه های اجرایی برای آبادانی و تربیت نیروهای متخصص برای آینده نظام است.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از متن مردم و در کنار مردم است

موسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیا در راستای محرومیت زدایی همزمان با زاد روز حضرت فاطمه زهرا(س) 14سری جهیزیه هریک به مبلغ 10میلیون تومان برای نوعروسان بنابی اهدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها