خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج کوثر بهبهان خبر داد:

جشن بزرگ میلاد کوثر سلام الله علیها در شهرستان بهبهان

به همت خواهران حوزه مقاومت کوثر ناحیه بهبهان جشن بزرگ شهرستانی میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور مردم ولایتمدار شهرستان بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، در روز چهارشنبه 96/12/16 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها جشن باشکوهی در پارک بوعلی سینای شهرستان بهبهان توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر سپاه ناحیه بهبهان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان و هیات رزمندگان اسلام بهبهان برگزار شد.
این جشن بزرگ شهرستانی که با عنوان جشن میلاد کوثر سلام الله علیها برپا گردید با حضور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج بهبهان و آغاجاری، سردار نورالله صدرا معاون هماهنگ کننده گروه تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سردار مواساتی جانشین قرارگاه کربلا، آیت اله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولین و عموم شیفتگان آن حضرت همراه بود.
در ابتدا، مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و سپس سرهنگ خیران پور فرمانده سپاه بهبهان عرض خوش آمدگویی به حضار و بالاخص مهمانان ویژه مراسم را داشتند و پس از سخنرانی ایشان، سردار صدرا با اشاره به حضور و نقش آفرینی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این قرارگاه شرایط مساعدی را برای افزایش تولیدات صنعتی و پتروشیمی ایجاد کرده است.
معاون هماهنگ کننده گروه تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه گفت: اواخر اسفند پارسال تولید بنزین در پالایشگاه بزرگ خلیج فارس آغاز شد و اخیراً واحد تولید بنزین با اکتان بالای 90 درصد نیز به بهره برداری رسیده است.
سردار صدرا افزود: تولید بنزین یورو چهار پس از انجام فرآیند و آزمایش های لازم بر روی بنزین تولیدی و افزایش اکتان انجام می شود و سپاه پاسداران توانست در اوج تحریم ها این پالایشگاه بزرگ را بسازد و تحویل کشور بدهد.
بعد از سخنرانی ایشان، بیست جهیزیه کامل از سوی دفتر مقام معظم رهبری(حفظه الله) به بیست زوج جوان اهدا شد.
پس از آن، اجرای سرود توسط خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج کوثر بهبهان را شاهد بودیم و در ادامه سخنران ویژه مراسم آیت اله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو مجلس خبرگان رهبری به تشریح فضائل و ارزشهای حضرت زهرا سلام الله علیها پرداختند.
پایان این جشن باشکوه شهرستانی با مولودی خوانی مداح اهل البیت علیه السلام حاج حسن صفری، نورافشانی و شادی حضار همراه بود.
گفتنی است در حاشیه این جشن، غرفه هایی در پارک بوعلی سینا شامل ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از شرکت کنندگان، ارائه محتوا درباره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و میلاد ایشان و برپایی نمایشگاه کتاب بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها