امام‌جمعه ماهدشت:

حجاب اصل و ضرورت دین مبین اسلام است

امام‌جمعه ماهدشت گفت: حجاب اصل و ضرورت دین مبین اسلام بوده و با توجه به تأکیدات آیات مبارک قرآن کریم لازم است این اصل در نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۸۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ احمد عظیمی زاده ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: باید با تشویق، ترغیب و الگوسازی صحیح جوانان را به سمت رعایت عفاف و حجاب سوق داد.

حجاب اصل و ضرورت دین مبین اسلام است

وی ادامه داد: دشمنان سعی در رواج موضوع بی‌حجابی و بی‌عفتی بانوان ما در جهت اجرا نمودن اهداف شوم خود دارند که در این راستا و خنثی نمودن چنین توطئه‌هایی به‌طورجدی نیازمند هوشیاری خانواده‌ها هستیم.

خطیب جمعه ماهدشت بابیان اینکه دشمنان در جهت ایجاد انحراف در بانوان ایران اسلامی و فروپاشی نهاد خانواده از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌اند، افزود: خوشبختانه این دشمنان همیشه مغلوب صحنه بوده‌اند و از حجاب بانوان ما آسیب‌های بسیار خورده‌اند.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده خاطرنشان کرد: حجاب اصل و ضرورت دین مبین اسلام است و با توجه به تأکیدات آیات مبارک قرآن کریم لازم است این اصل در نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به مطرح‌شدن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان از سوی 170 نماینده مجلس، تصریح کرد: در صورت عملیاتی شدن این طرح شاهد رفع گله‌مندی مردم از برخی مسئولان خواهیم بود.

امام‌جمعه ماهدشت بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر با اشرافی گری مسئولان مواجه هستیم و این موضوع آسیبی است که در حال خشکاندن ریشه نظام می‌باشد.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده یادآور شد: مردم از نداشتن‌ها گله ندارند بلکه از تبعیض‌ها گله‌مند و اندوهگین هستند و خواهان عملیاتی شدن این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در جهت رضایتمندی مردم از مسئولان و رفع مشکلات آنان تمام اقدامات و امورات مسئولان چون حقوق‌های آنان شفاف‌سازی شود.

خطیب نماز جمعه ماهدشت در پایان گفت: خواسته ما از شورای اسلامی و شهرداری ماهدشت در سال 97 حرکتی جهادی در راستای توسعه و آبادانی روزافزون شهر با برنامه‌ای آگاهانه و صحیح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار