خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته، از خانواده‌ها خواست مراقب فرزندان‌شان باشند تا به خاطر خوشی‌های زودگذر خسارات جبران ناپذیر به خود و خانواده‌شان وارد نکنند.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۲۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام احمد مطهری‌اصل با اشاره به برگزاری چهارشنبه آخر سال، ابراز داشت: هیچ‌کس مخالف شادی نیست ولی گاهی شادی مقطعی و لحظه‌ای خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد.

وی با تاکید به اینکه دشمن بیشترین سرمایه توطئه‌های خود را روی زنان کشور گذاشته است، افزود: چرا نویسندگان و به اصطلاح روشنفکران ظاهری هر روز در مورد حجاب حرف جدیدی می‌زنند چرا که می‌دانند اگر نقش مثبت زنان در جامعه را به منفی تبدیل کنند موفق خواهند شد.

حجت الاسلام مطهری اصل یادآور شد: ادعا می‌کنند در قرآن هیچ صحبتی از رعایت حجاب نشده است بلکه آیات متعددی در مورد رعایت حجاب و عفاف زن وجود دارد و بارها خطاب به پیامبر اکرم(ص) توصیه کرده‌اند که زنان و دختران از روسری‌های بسیار بزرگ استفاده کنند و مراقب باشند زینت‌هایشان آشکار نشود تا به تبع این کار روح و جسم‌شان در آرامش باشد.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب از مسئولان خواست برخورد چکشی با بدحجابان نداشته باشند و آن ها را با امر به معروف اقناع کنند تا فضا برای سوءاستفاده دشمنان فراهم نشود.

مطهری‌اصل سالروز تاسیس کانون‌های مساجد را مورد اشاره قرار داد و گفت: مساجد باید محور هر چیزی باشد چرا که در زمان پیامبر اکرم(ص) تمام کارهای سیاسی، قضایی، اجتماعی و فرهنگی در مساجد انجام می‌گرفت و امید است دوباره به این حالت برگردیم و جایگاه مساجد هر چه بیشتر تقویت یابد.

وی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) بانوی بزرگ اسلام ابراز کرد: این بانوی بزرگ علاوه بر سیره پاک خود ابعاد مختلف یک همسر، فرزند و مادر نمونه را داشته‌اند که به حق باید زنان جامعه ایشان را الگوی خود در همسرداری، فرزند پروری و زندگی اقتصادی و معنوی قرار دهند.

حجت الاسلام مطهری اصل اضافه کرد: خواهران و برادران ما باید شیوه درست زیستن، انفاق کردن، کمک به دیگران و بالا بردن تقوا را از حضرت فاطمه(س) یاد گرفته و زندگی خود را به آن نسبت اصلاح کنیم به طوریکه حتی روابط زن و شوهرها نیز باید براساس احترام به یکدیگر باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با اشاره به شخصیت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان اسوه بود و اگر همه بخواهند به کمال برسند باید از آن حضرت پیروی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها