رییس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: ۳۶ پایگاه نظامی آمریکا در منطقه در تیررس موشک های ایران است و آمریکایی ها به خوبی می دانند، زمان بزن در رو تمام شده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۱۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سردار نصرت اله سیف پیش از ظهر جمعه در همایش «وارثان کوثر، اسوه صبر و استقامت» ، که در حسینیه مسجد «ولی عصر(عج) » در روستای «حصار بالا» از توابع بخش جوادآباد ورامین برگزار می شد، طی سخنانی گفت: جهان در گذشته بین ۲ ابرقدرت شوروی و آمریکا اسیر شده بود، اگر کشوری می خواست زیر چتر آمریکا نباشد، چاره ای نداشت، جز آن که زیر چتر شوروی باشد، و برعکس، قطب سومی در جهان وجود نداشت.

 

وی افزود: ایران نیز زیر چتر آمریکا بود و ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور حکومت می کردند و در تمام امور کشور ما دخالت می کردند، مملکت دست آمریکا بود و هر غلطی می خواستند، در این کشور انجام می دادند.

 

رییس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان این که تلفن، جاده، آب و برق در کشور ما به غیر از چند شهر بزرگ، در جاهای دیگر کشور وجود نداشت، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی از نظر علمی، اقتصادی و توانمندی نظامی پیشرفت های شایانی داشته ایم، توانایی ساخت یک فشنگ در کشور وجود نداشت، اما امروز توانایی ساخت هر نوع موشکی را داریم.

 

سردار سیف با بیان این که استکبار جهانی با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مشکل دارد، گفت: این شعارها ستون های استکبار جهانی را به لرزه درآورد و به همین دلیل دشمن از همان روز اول می خواست، انقلاب را به انحراف بکشاند و در کشور ناامنی ایجاد کند، اما به لطف خداوند نتوانستند و در نهایت دشمنان تصمیم گرفتند، با یک جنگ علیه کشور ما انقلاب اسلامی را ساقط کنند و به همین دلیل صدام جنگ را علیه ایران اسلامی به راه انداخت.

 

رییس سازمان بسیج عشایری کشور جنگ تحمیلی را در دنیا بی سابقه دانست و گفت: تنها جنگی که در دنیا رخ داد و تمام دنیا و ابرقدرت ها پشت یک طرف جنگ بودند، جنگ تحمیلی بود، اما به لطف خداوند انقلاب اسلامی با ایثارگری ها و رشادت جوانان خود پیروز میدان شد و امروز از صدام و کشته شدگان بعثی جنگ علیه ایران خبری نیست و این جنگ به عنوان یک الگوی نظامی در جهان مطرح شد و امروز در یمن، سوریه، فلسطین و کشورهای غیر مسلمان از این الگو استفاده می کنند.

 

وی گفت: اگر آمریکا هرجای دنیا بخواهد، به مستضعفان ظلم کند، رزمندگان و آزادی خواهان جهان در برابر زورگویی هایش خواهند ایستاد و اجازه چپاول و زورگویی و لشکرکشی به آمریکا را نخواهد داد.

 

سردار سیف با بیان این که آمریکا برای جلوگیری از صدور و گسترش انقلاب اسلامی هزینه های فراوانی می کند، گفت: آمریکا تاکنون نتوانسته در برابر صدور انقلاب اسلامی را بگیرد.

 

وی افزود: آمریکا بخواهد کوچکترین غلطی علیه منافع جمهوری اسلامی بکند، ۳۶ پایگاه نظامی آمریکا در منطقه در محدوده تیررس موشک های جمهوری اسلامی قرار دارد، آمریکا این ترس را دارد و این امر را به خوبی می داند، که ناوهای آمریکا در تیررس موشک های ما است، دیگر زمان بزن در رو تمام شده است و اگر تیری به سوی ایران شلیک شود، موشک های جمهوری اسلامی چنان بر سر آمریکایی ها فرود خواهد آمد که در تاریخ ماندگار شود.

 

رییس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: ما باید مانند ۴۰ سال گذشته گوش به فرمان فرمانده کل قوا باشیم و به راه نورانی انقلاب ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات