خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود،

ضرورت هوشیاری جامعه نسبت به سند ۲۰۳۰/تلاش دشمن برای ترویج دادن منکر اجتماعی برای ضربه زدن به نظام

امام جمعه شاهرود گفت:برخی دلواپسان می‌خواهند تا سند۲۰۳۰ به صورت مخفیانه در مدارس اجرا شود بنابراین از مسئولان شهرستان و استانی و نمایندگان مجلس انتظار می‌رود تا نسبت به آن به‌ویژه در مدارس حساس باشند.
کد خبر: ۸۹۹۷۹۱۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود که در مصلی مدرسه قلعه این شهر برگزار شد بابیان اینکه در چهار چوب نظام اسلامی زن با عناوینی مانند آرامش‌بخش زندگی، متصدی بخش تربیت، دارای ایمان، لطافت و عطوفت تعریف‌شده است، بیان کرد: در غرب بیشترین خیانت در قالب آزادی به زن شد که در نهایت سست شدن عنصر خانواده و بی‌عفتی را به دنبال داشت.
وی بابیان اینکه عده‌ای برای گرفتن عفاف از جوامع اسلامی هزینه می‌کنند، افزود: دشمن سالها است که بنای دشمنی با دولت‌های اسلامی دارد و هر بار از طریقی می‌کوشد تا به اهداف خود دست یابد، لذا زمانی حیا، ایثار و زهد را از مسلمانان گرفتند می توانند بر امت اسلامی غلبه و فرهنگ خود را بر ما غالب کنند.
امام جمعه شاهرود ضمن گلایه از کسانی که در فتنه اخیر کشف حجاب با دشمن همراهی کردند، اظهار کرد: در این بهبوحه توسط عده‌ای مسئله حجاب اجباری مطرح شد تا منکر اجتماعی را برای لطمه زدن به‌نظام ترویج کنند و در خیابان با بالا بردن علم منکر حرامی را مرتکب شدند که باید این قبیل رفتارها به شیوه صحیح مدیریت شود.
امینی با اشاره به سند ۲۰۳۰ در ادامه تصریح کرد: در مواردی مانند این سند و همچنین کنترل جمعیت و قانون حمایت از خانواده باید به عقلانیت خودمان مراجعه کنیم.
وی افزود: برخی دلواپسان می‌خواهند تا این سند به صورت مخفیانه در مدارس اجرا شود بنابراین از مسئولان شهرستان و استانی و نمایندگان مجلس انتظار می‌رود تا نسبت به آن به‌ویژه در مدارس حساس باشند چراکه دشمنان با شعارهای رنگین تنها به دنبال مقاصد خودشان هستند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به هفته درختکاری ضمن بیان اینکه حفظ منابع طبیعی یک مسئله مهم شرعی است، گفت: نباید کاشت درخت منحصراً به ایام درختکاری اختصاص یابد بلکه درخت ثروت نسل آینده ما محسوب می‌شود و برای حفظ و توسعه فضای سبز باید همه آحاد جامعه کوشا باشند.
امینی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسللمی در حضور مداحان نیز اشاره و تصریح کرد: تقویت معرفت، ارتقاء اخلاق، فریاد حق طلبی، تحکیم برادری و انس و توجه به قرآن، روشن گری سیاسی از جمله اقداماتی است که مداحان باید به آن توجه داشته باشند تا مداحی در مسیر اصلی خود قرار گیرد.
وی به ۱۸ اسفند روز تاسیس کانون‌های فرهنگی مساجد اشاره کرد و افزود: باید اهل مساجد برای فرهنگ هزینه کنند و نسل جوان با برنامه‌ریزی‌های جامع با اهداف مساجد بیش از پیش آشنا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها