خبرهای داغ:
در دومین کاروان راهیان نور دریایی، با حضور جمعی از مسئولین، مردم و خانواده شهید نصراله شفیعی در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس و جزیره فارسی میعادگاه این شهید والامقام گلباران شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۶۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دومین کاروان راهیان نور دریایی گرامیداشت  سردار نصراله شفیعی تنها شهید استان فارس در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار با حضور جمعی از مسئولین، مردم و خانواده این شهید والامقام در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس و جزیره فارسی با شکوه خاصی برگزار  شد.

در این برنامه ناوسالار یکم (سرهنگ ) احمد دولابی فرمانده تیپ حضرت امیر (ع) از منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر با اشاره به امنیت پایدار منطقه‌ی خلیج فارس به دست نیروی‌های ایرانی گفت: شهید نصراله شفیعی و شهدای خلیج فارس در شرایطی که کم‌ترین امکانات را داشتند شجاعانه در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادگی کردند و به پشتوانه این شهدا، آمریکا و مزدورانش جرات نزدیک شدن به آب‌های داخلی ایران را ندارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار نصراله شفیعی تنها شهید استان فارس در نبرد مستقیم با آمریکای جنایتکار است که در مرداد و مهر ماه سال ۶۶ به اتفاق اندک همرزمانش از منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر با منهدم کردن نفتکش غول پیکر بریجتون و نابودی یک فروند بالگرد جنگی آمریکا درس فراموش نشدنی به نیروهای متجاوز آمریکایی دادند.

این شهید والامقام سرانجام در ۱۶ مهر ماه ۶۶  خون سرخش آب‌های جزیره  فارسی را رنگین کرد و آسمانی شد.

به پاس رشادت‌های سردار شهید نصراله شفیعی و همرزمانش ۱۶ مهر ماه روز نیروی دریایی سپاه نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها