خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در همایش ٢٥ امین سالگرد بزرگداشت تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز، با تأکید بر این‌که بدون توجه به جایگاه و نقش مساجد نمی‌توان به دنبال جریان‌سازی در عرصه‌های مختلف بود، گفت: مساجد نقش تاثیرگذاری در ارتقای شاخص‌های فرهنگی دارند.
کد خبر: ۸۹۹۷۸۲۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور اظهار داشت: فعالان افتخاری کانون‌های مساجد افتخاری برای فرهنگ استان محسوب می‌شوند.

وی با بیان این‌که کانون‌های مساجد ثابت کرده‌اند که می‌توان با کمترین امکانات و بودجه نیز اقداماتی فاخر در عرصه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی انجام داد، خاطرنشان کرد: این مراکز حقیقتا توانسته‌اند، نقش و جایگاه حقیقی مساجد را احیا کنند و می‌بایست از فعالیت‌های کانون‌های مساجد حمایت شود.

محمدپور با تأکید بر این‌که بدون توجه به جایگاه و نقش مساجد نمی‌توان به دنبال جریان‌سازی در عرصه‌های مختلف بود، گفت: مساجد نقش اصلی در ارتقای شاخص‌های فرهنگی بر عهده دارند؛ به عبارت دیگر اگر از نقش مساجد در عرصه فرهنگ عمومی غفلت شود، تمامی برنامه‌ها بی‌نتیجه خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت جدی از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور یادآور شد: متولیان امور مساجد باید با هماهنگی و هم‌اندیشی در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام همدل و همزبان باشند.

وی در پایان پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت ١٨ اسفند سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را قرائت کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها