خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۹۷۷۹۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

اهواز _ خبرگزاری بسیج_مدیر کاروان پیاده‌روی در مسیر عرشیان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حرکت کاروان‌های پیاده‌روی « در مسیر عرشیان » جمعه 18 اسفندماه، ساعت 7 صبح از درب حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود و امسال مختص خواهران است.
پیاده‌روی خواهران دانشجوی اهوازی تا یادمان هویزه
به گزارش راهیان نور، حجت‌الاسلام رضا آلبوعطیوی،‌ مدیر کاروان پیاده‌روی در مسیر عرشیان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهاد رسانه‌ای شهید رهبر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حرکت کاروان‌های پیاده‌روی « در مسیر عرشیان » جمعه 18 اسفندماه، ساعت 7 صبح از درب حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود و امسال مختص خواهران است.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف این حرکت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است که همه ما مدیون آنان هستیم.

حجت‌الاسلام آلبوعطیوی ابراز کرد: فرهنگ‌سازی پیاده‌روی بزرگ کربلا در ایام اربعین در کربلاهای ایران و ایجاد طرحی نو در برنامه‌های شهدایی از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

وی ادامه داد: در مجموعه‌های فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شاهد دو برنامه یادواره شهدا و کاروان‌های راهیان نور هستیم که توانستیم با ایجاد این حرکت نو تحولی در برنامه‌های شهدایی ایجاد کنیم.

مدیر کاروان پیاده‌روی در مسیر عرشیان خاطرنشان کرد: کاروان بزرگ پیاده‌روی«در مسیر عرشیان» برای هشتمین متوالی در حال برگزاری است و در سال‌های گذشته ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شد اما امسال مختص خواهران است.

وی با اشاره به مسیرهای برگزاری پیاده‌روی بیان کرد: بیش از هزار تن از خواهران دانشجو صبح جمعه 18 اسفندماه از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز به سمت حوزه علمیه امام خمینی(ره) پیاده‌روی می‌کنند و از آنجا با اتوبوس به 5 کیلومتری یادمان هویزه می‌روند و از آنجا تا یادمان هویزه پیاده‌روی می‌کنند.

حجت‌الاسلام آلبوعطیوی در پایان گفت: در کنار پیاده‌روی برنامه‌های جنبی همچون روایتگری حاج محمد احمدیان از راویان شاخص دفاع مقدس، بررسی‌ یادمان‌های شهدا، مداحی و دیگر برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها