خبرهای داغ:
یادداشت/ شکریان

تجهیز به سلاح ایمان عامل موفقیت زنان در جنگ نرم است

مسئول معاونت خواهران ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) طی یادداشتی به مناسبت سالروز حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، تجهیز زنان به سلاح ایمان را عامل پیروزی و موفقیت آنان در جنگ نرم دانست.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۸۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در یادداشت «شکریان» به مناسبت روز زن آمده است: ولادت با سعادت حقیقت عصمت، مظهر تمام حیثیت زن، آنکه از برکت وجودش عالم خلق گردید، سرور زنان عالم زهره زهرا (س) و سالروز تولد فرزند پاک و مطهرش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن، روزی خجسته و پربرکت برای تمام دوستداران خاندان نبوت بخصوص بانوان گرانقدر و شیعیان اسوه زنان عالم حضرت صدیقه کبری (س) است که الگویشان همان شیرزن میدان مبارزه علیه باطل است که نبوت به یمن آن بانوی با کرامت به خلق ارزانی گردید و امامت به وجود مبارکش ایجاد و استمرار یافت.
برای زنان مسلمان کشور عزیزمان ایران اسلامی کمال افتخار و شرافت است که معمار کبیر انقلاب روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) را روز زن قرار دادند و شکوه شوکت خود را از وجود مقدس این بانوی بزرگوار به ارمغان گرفتند.
در این برهه از زمان با توجه به تبلیغات گسترده دشمن در جبهه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی، اجتماعی و.... بیش از هر چیز دیگری اسلام عزیز نیازمند حضور همه جانبه زن مسلمان انقلابی در صحنه های نبرد و استقامت در راه ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع همه جانبه از خط ولایت مطلقه فقیه تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی )می باشند.
و این حضور همه جانبه میسر نخواهد شد مگر اینکه زنان را بعنوان سربازان خط مقدم جبه جنگ نرم معرفی نموده و توسط مردان غیور مسلمان و انقلابی در این جبهه و کارزار فرهنگی، پشتیبانی و حمایت گردند و شرط موفقیت این سربازان در خط مقدم، مسلح بودن به سلاح ایمان و شناخت عمیق اسلام ناب محمدی(ص) و آشنا نمودن آنان با سیره و سبک زندگی اسلامی و دینی است.
امید است به برکت کوثر کثیر معرفت و شمیم دل انگیز فاطمی، این پیروان صدیق و تلاشگران عرصه جهاد اکبر و تربیت کنندگان فرزندان پاکدامن و درستکار در راه بالا بردن فرهنگ عفاف وحجاب و استقامت و مجاهدت در راه حق با تأسی از سیره عملی حضرت زهرا (س) و با پشتیبانی خود از اسلام و ولایت علوی به آن فاضله زکیه اقتدا و با بهره گیری و پیروی از منویات پرچمدار رشید و منادی نستوه مکتب ولایت در عصر حاضر حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)در انجام وظایف و مسئولیت های خطیرشان موفق و پیروز گردند.
معاونت امور خواهران ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع)
ارسال نظرات