معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از آغاز فعالیت قرارگاه رسانه ای راهیان نور شهید کابلی مازندران طی روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۷۰۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و زن گفت: راهیان نور تداوم راه شهداست و امروز برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت همگان وظیفه داریم تا ضمن الگو گیری از شهدا و ایثارگران، سبک زندگی حضرت زهرا(س)  را در تبعیت از ولایت سرمشق کرده و آنرا به درستی تبیین نمائیم.

وی تبیین فرهنگ شهادت و انتقال رشادتها و حماسه آفرینی دفاع مقدس به نسل های جدید را وظیفه مجاهدان و رسانه های انقلابی، متعهد، مومن و مجاهد دانست و افزود: قرارگاه شهید کابلی برای سال دوم، گسترده تر و بهتر از گذشته نیازمند همکاری رسانه های استان در تبیین فرهنگ مقاومت، ایثار ، شهادت و ولایتمداری و مجاهدت است.

سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی بیان کرد:  با توجه به شرایط نا مساعد جوی منطقه  جنوب کشور و تقارن ایام راهیان نور از 20 اسفند تا 15 فروردین  با ایام نوروز و آئین سنتی سال تحویل، که احتمال امکان حضور  اصحاب رسانه  را در خوزستان کاهش می دهد، تمهیداتی در نظر گرفیم تا با حضور همکاران بسیجی و پاسدار رسانه ای روابط عمومی سپاه کربلا در قالب کمیته اطلاع رسانی سپاه مازندران و ارتباط رسانه ای از طریق فضای مجازی همکاری بین رسانه ها و کمیته برقرار گردد.

این مقام مسئول در سپاه کربلا اظهار داشت: قرارگاه رسانه ای راهیان نور شهید کابلی در قالب کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور سپاه کربلای مازندران در اردوگاه  شهدای این استان  در مجموعه اردوگاهی شهید کابلی مستقر بوده و با تهیه گزارش ، اخبار، تصاویر و ... مربوطه از روش ارتباطات فضای مجازی در اختیار رسانه های استان قرار داده تا در انتشار و بازنشر تولیدات اقدام و همکاری کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی راهیان نور سپاه کربلا ادامه داد: وظیفه حداقلی ما در قبال عزیزانی که جان  خود را برای بقاء و امنیت میهن و ناموس نظام جمهوری اسلامی طی مجاهدت 8 ساله در سخت ترین شرایط، فدا کردند این است تا خالصانه برای پاسداشت رشادتها و جان فشانیها در تبیین پیام شهدا و خط سرخ ایثار و شهادت مجاهدت داشته و نقشی ایفا نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها