خبرگزاری بسیج: فرمانده بسیج کارگری شهرستان ری در پانزدهمین یادواره شهدای بسیج مجتمع صنعتی سیمان تهران، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ایرانی و کارگر ایرانی را رمز موفقیت در جبهه کنونی دانست.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۷۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد بقائیان، هدف از برگزاری این همایش را اشاعه فرهنگ از خودگذشتگی، رشادت و فداکاری دانست و گفت: تلفیق فرهنگ ایثار و شهادت با اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ایرانی و کارگر ایرانی رمز موفقیت ما در جبهه کنونی است. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما با برگزاری این همایش ها نمی توانیم ذره ای از فداکاری ها و خدمات شهدا و امنیتی که به ما هدیه دادند را جبران کنیم.       

بقائیان، گفت: کارگران با سخت ترین شرایط در تحریم های ظالمانه چرخ صنعت را به گردش در می آورند تا به هیچ بیگانه ای نیازمند نباشیم و این افتخار در شرایطی به دست آمده که شهدا با نثار خون خود امنیت را برای کشور به ارمغن آورده اند.

پانزدهمین یادواره شهدای بسیج مجتمع صنعتی سیمان تهران با حضور سرهنگ ادیبی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت الاسلام و المسلمین رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ری، صفرعلی براتلو معاون سابق امنیتی استانداری تهران،  بازنشستگان و پیشکسوتان بسیجی، حجت الاسلام نبیلی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، دکتر احمدی مدیر فرهنگی بیناد مستضعفان، معاونت های فرهنگی و مالی بنیاد شهید، معاون کلانتری امین آباد، پرسنل کارخانه سیمان تهران، سازمان بسیج کارگری، فرماندهان پایگاه ها، شورای حوزه و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا در محل شرکت سیمان تهران برگزار شد.

خبرنگار: علی اشرف خانلری

 

ارسال نظرات