یادواره شهدای بسیج مجتمع صنعتی سیمان تهران برگزار شد

خبرگزاری بسیج: پانزدهمین یادواره شهدای بسیج مجتمع صنعتی سیمان تهران با حضور سرهنگ ادیبی، فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین رضایی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۷۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس مجید پور، مدیرعامل شرکت سیمان تهران در این همایش با بیان حدیثی از امام حسن عسکری اظهار داشت: ائمه اطهار حجت بشریت هستند و حضرت زهرا(س) حجت ائمه هستند و ما باید دامن حضرت زهرا(س) را دریابیم چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در مقاطع مختلف مشکلات بسیاری برای ما بوجود آوردند که سخت ترین و طولانی ترین آنها دوران دفاع مقدس بود و ما با توسل به ائمه موفق شدیم از این بحران ها عبور کنیم.

وی دستاوردهای کشور را مرهون اطمینان بین امام و ملت برشمرد و گفت: اطمینان مردم به امام خمینی(ره) و اطمینان امام به ملت رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و تداوم و استمرار انقلاب نیز حاصل اطمینان دوسویه رهبری و مردم است. مقام معظم رهبری نیز در دیدار مسئولان تاکید کردند که به مردم و به جوان ها اطمینان کنید و نگاهتان به خارج از کشور نباشد.

 مجید پور، در بخش دیگری از سخنان خود شهدا را موهبت الهی دانست و گفت: امنیت ، اقتدار و عزت حاکم بر نه تنها کشور عزیزمان ایران ، بلکه در کشورهای سوریه، لبنان، عراق و سایر ممالک اسلامی حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهداست.

مدیرعامل شرکت سیمان تهران گرزی هم به مسائل اقتصادی ، تحریم های ظالمانه غرب و مشکلاتی که پیش روی صنعت کشور هست اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر بازار و به دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم از این مرحله نیز به سملات و با موفقیت عبور کنیم. در همین راستا 3 میلیارد و 180 میلیون تومان کلکتیو مد نظر داریم و از هم اکنون برای سال آینده 300 هزار تن صادارت از طریق بندر عباس را برنامه ریزی کرده ایم.

در پایان این مراسم به پاس امنیت و اقتداری که در کشور حکمفرماست و نیز به میمنت یک سال تلاش بدون حادثه برای پرسنل و کارکنان در سطح کارخانه سیمان تهران آئین شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برگزار شد. همچنین سرهنگ عباس رمضانی راوی دفاع مقدس، به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و صابر خراسانی شاعر ارزشی و اهل بیت به شعر خوانی پرداخت.

 

خبرنگار: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات