خبرهای داغ:

خانواده شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش در گتوند تجلیل شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از خانواده شهید محمد تاج‌بخش نخستین شهید مدافع حرم گتوند تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۴۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان به شهرستان گتوند سفر کرد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در سفر خود به گتوند در خانه شهید محمد تاج‌بخش حضور یافت و از خانواده نخستین شهید مدافع حرم این سرزمین تجلیل کرد.

در این برنامه که جمعی از مسئولان گتوند نیز حضور داشتند، خانواده شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش گوشه‌ای از خاطرات، رشادت‌ها و ایثارگری‌های نخستین شهید مدافع حرم گتوند را بیان کردند که با استقبال حاضران روبه‌رو شد.

علی خدادادی نیز با ابراز خوشحالی از دیدار با خانواده شهید محمد تاج‌بخش نخستین شهید مدافع حرم گتوند آنان را مورد تفقد قرار داد و از صبر و بردباری‌شان تجلیل کرد.

 شهید والامقام محمد تاج‌بخش در تاریخ 16 تیر ماه سال 1368 دیده به جهان گشود و چندی پیش برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به سوریه رفت.

این دلیرمرد گتوندی در روز دوشنبه 16 مرداد ماه سال 1396 به همراه دوستش شهید علی عظیمی در منطقه الوعر استان تدمر سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش به وطن بازگشت.

شهید عباس تاج‌بخش و سردار شهید ابراهیم تاج‌بخش دایی‌های شهید محمد تاج‌بخش هستند که در سال 1365 در نبرد با لشکر بعث به شهادت رسیدند و حالا پس از 31 سال در بهشت میزبان خواهرزاده خود هستند.

همچنین عموی این شهید که شهید والامقام محمد تاج‌بخش نام دارد نیز در دوران دفاع مقدس شربت شهادت نوشید و آسمانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار