خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

فرهنگ غرب جنگ با فطرت الهی زنان دارد/ زن ایرانی با شعار «نه غربی، نه شرقی» الگوی بیداری امت‌ها است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اینکه فرهنگ غرب سر جنگ با فطرت الهی زنان دارد گفت: مادر بودن یک نقش فطری برای زن بوده و زن ایرانی با شعار نه شرقی، نه غربی یک الگو برای تمام زنان جهان است.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۳۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مینو اصلانی در همایش بزرگداشت روز قشر بسیج زنان در ارومیه، با اشاره به جایگاه زن در انقلاب اسلامی، گفت: اگر زن جایگاه حقیقی خود در انقلاب را پیدا نکند تمام تلاش های انبیاء بی نتیجه می ماند.

* زن، تربیت کننده انسان ها

وی، با بیان اینکه زن تربیت کننده انسان ها است تاکید کرد: اگر این الگو فراموش شده ودچار خدشه شود در واقع زحمات انبیاء الهی از بین رفته است چراکه نقش زن بسیار مهم و در خور اهمیت است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، با تاکید بر بحث الگوی زن نه شرقی، نه غربی خاطر نشان کرد: در ۱۶اسفند سال۹۱ مقام معظم رهبری پیامی را به کنگره ۷هزار زن شهید کشور ارائه کرده اند که یک منشور و نقشه راه بسیار عمیقی برای حرکت زنان است.

وی، با اشاره به پیام های مقام معظم رهبری گفت: زن شرقی یک زن روزمره است و هیچ حرکت جدی برای تاریخ سازی و حرکت های بشری ندارد و این زن نمی تواند یک الگو باشد چرا که هیچ رد پایی از الگو بودن ندارد و زن غربی ابزارانه در دست سود جویان است و در یک خلا بسیار آزار دهنده در حال در طی کردن است.

اصلانی، عنوان کرد: زن غربی و شرقی قابل اتکا کردن نیست و زنان مسلمان نباید از زنان غربی تبعیت داشته باشند چرا که زنان غربی و آمریکایی در جامعه رها هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، با اشاره به سخنان محققان غربی گفت: امروز نیاز به جنبش های عفیفانه در جامعه داریم و جنبش مُدنا یا دختران که طالب لباس عفیف هستند به شدت در حال رشد در جامعه غربی است.

وی، با بیان اینکه زنان جنبش احیای پدر سالاری به شدت در حال قوت گرفتن است افزود: امروز باید در مواضع اصولی خود مستحکم باشیم چرا که فطرت الهی انسان ها تفاوت هایی را برای زنان و مردان مشخص کرده است و تفاوت های آنان باید به رسمیت شناخته شود اما متاسفانه گاهی این تفاوت ها نادیده گرفته می شود.

* فرهنگ غرب سر جنگ با فطرت زنان دارد

اصلانی، عنوان کرد: مادر بودن یک نقش اجتماعی است نه یک نقش فطری و بسته به تربیت وی دارد و نقش مادری جزئی از ذات یک ذات تلقی می شود اما فرهنگ غرب با فطرت زنان سر جنگ دارد.

وی، با انتقاد از محتوای سند ۲۰۳۰، گفت: هدف اصلی این سند بحث تساوی جنسیتی است و در تلاش هستند تا سال ۲۰۳۰ تمام کشور ها تحت تساوی جنستی قرار گیرند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، ادامه داد: این سند در تلاش برای از بین بردن حرمت ها است و بسیار مغایر با خواسته های اسلامی و دینی ما است و این موضوعی که غرب رو دچار شکست کرد برداشتن حجاب بود و امروز زنان در تلاش هستند با جنبشی با لباس های عفیفانه در محافل حاضر شوند چراکه بر این باورند با استفاده از این حجاب دارای ارزش و مقام والادر جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل فتنه های دشمنان خصوص زنان باید ایستاد و الگوی سوم را نسخه رهایی بخش جهان است دانست و گفت: زنان در سخت ترین بحران های اجتماعی حضور داشته اند و و همچنان زنان انقلابی حضور جدی و فعالی در جامعه دارند و اینان نمونه هایی از الگوی سوم هستند.

اصلانی، اذعان داشت: زنان با بالیدن به هویت الهی خود در صحنه حاضر هستند ونقش های خود را فدای یک دیگر نمی کند و همانقدر که برای مادر بودن و همسر بودن ارزش قائل است برای جایگاه اجتماعی بودن خود نیز ارزش می گذارد و این یعنی الگوی سوم زن ایرانی.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، خاطر نشان کرد: زن ایرانی به این دلیل که تبعیت کرده از زنان تاریخ ساز انقلابی امروزبه الگوی تمام جهانیان تبدیل شده اند.

* زن ایرانی،الگوی بیداری تمام امت ها

وی در پایان تاکید کرد: باید در راستای احیای هویت زنان انقلابی و فرهیخته کشور کوشش کنیم و زن مسلمان نه شرق و نه غربی الگوی بیداری تمام امت ها باشد .

ارسال نظرات